Στην αλλαγή του ανέμου αποδίδει ο Daniel Ricciardo την μέτρια επίδοση του στο Q3 που τον άφησε στην πέμπτη θέση και για δεύτερη φορά στη σεζόν, πίσω από τον ομόσταβλο του στην Red Bull, Max Verstappen.
O Ricciardo έκανε ένα πολύ κακό πρώτο γύρο το Q3, που τον άφησε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τις θέσεις της κορυφής κι ενώ η δεύτερη ήταν πολύ καλύτερη, ο Αυστραλός δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση, κάτι παραπάνω από τρία δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Verstappen.
Στις δηλώσεις του μετά το πέρας των κατατακτηρίων, ο Ricciardo αιτιολόγησε την εμφάνιση του: «Στον πρώτο γύρο έκανα λάθος στην πρώτη στροφή και έχασα χρόνο. Ο υπόλοιπος γύρος ήταν καλός, αλλά δεν είναι πολύ ωραίο όταν κάνεις λάθος στην πρώτη στροφή ενός μεγάλου γύρου. Μετά, στην δεύτερη προσπάθεια, νομίζω πήγαμε πολύ καλύτερα.
«Αλλά φάνηκε πως άλλαξε ο άνεμος, χάσαμε αρκετό χρόνο στην ευθεία και στο δεύτερο sector. Νόμισα πως τα πήγαινα πολύ καλά, αλλά βλέποντας τη διαφορά με τον προηγούμενο γύρο, δεν κέρδισα όσο χρόνο θα ήθελα. Ένιωθα περίεργα γιατί αισθάνθηκα πως ο γύρος μου ήταν πολύ ταχύτερος.
«Αλλά ναι, μιλώντας με τα παιδιά στο γκαράζ, είδαμε πως ο άνεμος είχε αλλάξει πολύ. Δεν είμαι σίγουρος πως η πίστα ήταν καλύτερη στη δεύτερη προσπάθεια, αλλά γενικά νομίζω πως ο γύρος ήταν καλός. Δεν ήμουν πολύ γρήγορος ούτως ή άλλως με την πολύ μαλακή γόμα στον έναν γύρο. Γενικά πάντως δεν είμαι δυσαρεστημένος με τις κατατακτήριες. Θα ήμουν αν δεν τα είχαμε καταφέρει με την μαλακή γόμα στο Q2.
«Από τη στιγμή πάντως που περάσαμε, ήξερα πως αύριο θα κάνω αυτό που θέλω. Προφανώς θα ήθελα να είμαι πιο μπροστά από την πέμπτη θέση, αλλά εάν είμαστε γρήγοροι, θα μπορούμε να κάνουμε κάτι από εκεί. Άλλωστε από την πέμπτη θέση ξεκίνησα πριν δύο χρόνια και κέρδισα. Μπορεί να δουλέψει εάν είμαστε γρήγοροι.»
Στη συνέχεια ο Ricciardo εξήγησε και τους λόγους για τους οποίους διάλεξε τα μαλακά ελαστικά για να ξεκινήσει τον αγώνα, σε αντίθεση με τον teammate του, που θα ξεκινήσει με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli: «Συζητήσαμε πριν τις κατατακτήριες για την πιθανότητα να κάνουμε διαφορετικές στρατηγικές και μας ρώτησαν ποια θέλουμε να κάνουμε και αποφασίσαμε να κάνουμε διαφορετικές στρατηγικές.
«Προφανώς κι ο Max πιστεύει ότι η δικιά του απόφαση θα δουλέψει, εγώ πιστεύω ότι η δικιά μου θα δουλέψει. Ο Rosberg και οι Ferrari πιστεύουν ότι τα πολύ μαλακά δεν κάνουν για να ξεκινήσουν τον αγώνα.
«Τα πολύ μαλακά είναι πολύ ασαφή. Μπορεί να δουλέψουν, αλλά εάν δεν δουλέψουν τότε θα χάσεις πολύ χρόνο. Υπάρχει έντονο blistering και συμβαίνουν πολλά με τα ελαστικά, τα οποία δεν μπορείς να προβλέψεις. Για μένα, η μαλακή γόμα ήταν πιο ασφαλής επιλογή και για αυτό πήγαμε να ξεκινήσουμε με αυτά.
«Τα πολύ μαλακά δεν θα αντέξουν για παραπάνω από 5 γύρους. Τα μαλακά θα αντέξουν, αν όχι τους διπλάσιους, τότε αρκετούς παραπάνω γύρους. Εάν κάποιος προσπαθήσει να πάει σε 2 pitstops, δεν νομίζω πως θα τα καταφέρει. Άλλωστε κι ο Rosberg έκανε έναν πολύ καλό γύρο με τα μαλακά, οπότε δεν είναι πολύ πιο αργά από τα πολύ μαλακά. Νομίζω ότι είναι πολύ καλύτερα τα μαλακά.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify