Marquez – Η πτώση απόδοσης του πίσω ελαστικού μπορεί να κρίνει τον αγώνα

MARC MARQUEZ SPA REPSOL HONDA TEAM HONDA MotoGP GP Aragon 2016 (Circuit Motorland Aragon) 23-25/09.2016 photo: MICHELIN

Ο αναβάτης της Honda, Marc Marquez, πιστεύει ότι η επιλογή του πίσω ελαστικού και η συμπεριφορά του στη διάρκεια ενός αγώνα, μπορεί να είναι το "κλειδί" για την έκβαση του Grand Prix της Αραγονίας.

Η Michelin έφερε δύο τύπους γόμας για το πίσω ελαστικό στο Motorland Aragon – τη μεσαία και τη σκληρή, με τις δύο να έχουν ασύμμετρη σχεδίαση.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Marquez, ο οποίος ήταν 1ος στο FP1, επικεντρώθηκε στη σκληρότερη επιλογή ελαστικών την πρώτη ημέρα δράσης στην πίστα και εκτιμά ότι η επιλογή του πίσω ελαστικού θα είναι απόλυτα κρίσιμη.

«Σχετικά με το πίσω [ελαστικό], πιστεύω πως αυτό θα είναι ο αγώνας, είπε ο Marquez. Το μπροστινό ελαστικό, πιστεύω, θα είναι διαφορετικές επιλογές για τους αναβάτες, αλλά το πίσω ελαστικό θα είναι το κλειδί για τον αγώνα.

«Πέφτει πολύ [η απόδοσή του], μετά από τρεις γύρους, πέντε γύρους, άρχισε να πέφτει και άρχισε να γλυστράει πολύ. Θα είναι δύσκολο να τερματίσεις τον αγώνα με καλό ρυθμό.

«Επικεντρώθηκα περισσότερο στο σκληρό αλλά πρέπει να ελέγξουμε ξανά το μαλακό πίσω για να δούμε.»

Ο Marquez ήταν η μόνη Honda στους πρώτους εννέα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, τελειώνοντας όμως ανάμεσα στους άλλους δύο αναβάτες της Honda στο FP2 – με τον Pedrosa να δίνει το ρυθμό και τον Crutchlow της LCR να πραγματοποιούν το 1-2-3 για τον Ιάπωνα κατασκευαστή.

Ερωτηθείς σχετικά με την εμφάνισή του στο FP2, o Marquez είπε: «Είναι δύσκολο να καταλάβω επειδή στην πρώτη περίοδο ήμουν στην κορυφή, αλλά οι άλλες δύο Honda ήταν μακριά – όμως είναι αλήθεια ότι στο FP2 είναι δύσκολο να καταλάβεις.

«Κάποιοι αναβάτες έβαλαν καινούργια ελαστικά στο τέλος, κάποιοι όχι, κάποιοι έβαλαν νέο σκληρό, κάποιοι έβαλαν νέο μαλακό. Ξέρω ότι ο Dani και ο Cal έβαλαν νέο μαλακό πίσω, εγώ έβαλα νέο σκληρό, το οποίο έχει πάντα λιγότερο κράτημα.

«Eίναι δύσκολο να καταλάβω αλλά ωραία, είμαι χαρούμενος που βλέπω τις Honda στην κορυφή. Αλλά αν ελέγξεις τον ρυθμό αγώνα, είναι λόγο διαφορετικός.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Blog: Rosberg, ο δρόμος προς τη επιτυχία και η άδικη κριτική

Next Article

Race Anatomy - Grand Prix Σιγκαπούρης

Related Posts