Στη πίστα της Sepang, νικητής αναδείχθηκε ο Daniel Ricciardo. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Max Verstappen και Nico Rosberg. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Bottas, Perez, Alonso, Hulkenberg, Button, Palmer.
Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα, εκτός από τους Bottas, Magnussen, Nasr που επέλεξαν τη μέση γόμα και τον Palmer που φορούσε τη σκληρή γόμα.
Το δράμα ξεκίνησε πριν την εκκίνηση, με τον Felipe Massa να μην μπορεί να εκκινήσει στο γύρο σχηματισμού και να τον μεταφέρουν στα Pits. Επανεκκίνησαν τον κινητήρα του και ο Βραζιλιάνος εκκίνησε από τα Pits. Ο Palmer ανέφερε στο γύρο σχηματισμού πως έχανε ισχύ. Ο Sainz ανέφερε καθώς περιμέναμε να ανάψουν τα φώτα πως είχε χάσει τον κινητήρα του, όμως κατέφερε να επανεκκινήσει το μονοθέσιο, χρησιμοποιώντας την ισχύ του ERS.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton και ο Vettel είχαν πολύ καλή εκκίνηση, με τον Γερμανό να επιχειρεί να κλέψει την τρίτη θέση από τον Verstappen, με τους δυο οδηγούς να έχουν επαφή. Ο Vettel χτύπησε τον Rosberg, με τον οδηγό της Mercedes να έχει τετ α κε. Ο Vettel με σπασμένη την εμπρός αριστερή ανάρτηση εγκατέλειψε και ο Rosberg είχε πέσει στην τελευταία θέση. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα, με πολλούς οδηγούς από το πίσω κομμάτι του grid να μπαίνουν στα Pits. Ο Perez είχε ανέβει στην 3η θέση, όμως με την επανεκκίνηση του αγώνα έχασε δυο θέσεις από τους Verstappen και Raikkonen. Ο Grosjean και ο Alonso είχαν μια εξαιρετική μάχη για την 9η θέση, με τον Ισπανό να επικρατεί και να ανεβαίνει μια ακόμη θέση. Ο Rosberg ανέβαινε σταθερά στην κατάταξη και ο Ricciardo από τη 2η θέση να είναι σε απόσταση βολής από τον Hamilton.
Ο Perez ανέφερε πως ο Verstappen πέρασε τον Raikkonen πριν τελειώσει το καθεστώς του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ενώ ο Hamilton ανέβαζε το ρυθμό του, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Ricciardo. Ο Alonso πλησίαζε τον Bottas στην 8η θέση, ενώ ο teammate του ήταν στην 6η θέση, ενώ ο Grosjean με αστοχία φρένων στην τελευταία στροφή, βγήκε εκτός πίστας και αγώνα. Το καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας επιβλήθηκε στον αγώνα, ενώ στις επαναλήψεις είδαμε πως ο Rosberg πέρασε τον Sainz καθώς ο Grosjean είχε την έξοδό του, μπαίνοντας έτσι στη δεκάδα. Ο Verstappen και ο Rosberg μπήκαν στα pits, βάζοντας τη μαλακή και τη σκληρή γόμα αντίστοιχα. Στην επανεκκίνηση ο Rosberg ξεκίνησε και πάλι να ανεβαίνει στην κατάταξη, μετά την επίσκεψή του στα pits, όπως έκανε και ο Fernando Alonso. Ο Sainz χωρίς να έχει κάνει pit stop βρισκόταν στην 6η θέση, πίσω από τον Bottas, ενώ ο Button από την 11η θέση περνούσε τον Palmer, μπαίνοντας εκ νέου στη δεκάδα. Πίσω από τον Palmer είχαν κολλήσει πλέον ο Hulkenberg και ο Alonso, ενώ ο Rosberg πίεζε τον Perez για την 8η θέση. Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση ο Γερμανός πέρασε τον Μεξικανό, ανεβαίνοντας άλλη μια θέση.
Ο Ocon έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων, επειδή υπερέβη το όριο ταχύτητας στα Pits. Ο μηχανικός του Ricciardo ανέφερε πως θα έβαζαν τη σκληρή γόμα για το επόμενο stint τους. O Rosberg είχε πλησιάσει τον Ericsson, τον οποίο και πέρασε στη μεγάλη ευθεία για την 7η θέση, ενώ ο μηχανικός του Magnussen τον ενημέρωνε πως θα εγκατέλειπαν, με πρόβλημα στα φρένα. Χωρίς σταματημό, ο Rosberg πέρασε και τον Sainz για την 6η θέση, ενώ ο μηχανικός του Verstappen τον ενημέρωνε πως ο Raikkonen κινούταν πιο αργά σε σχέση με εκείνους και έπρεπε να τον φτάσει και να τον περάσει σύντομα. Ο Ολλανδός κόλλησε σύντομα πίσω από τη Ferrari και καθώς βρισκόταν δίπλα στη Ferrari στην πίσω ευθεία, ο Φιλανδός μπήκε στα pits, όπως και ο Hamilton βάζοντας και οι δυο τη σκληρή γόμα. Ο Raikkonen βγήκε οριακά μπροστά από τον Rosberg, που μόλις είχε περάσει τον Bottas για την 5η θέση, με τον Hamilton να βρίσκεται 2ος πίσω από τον Verstappen. Στον επόμενο γύρο μπήκε στα pits για τη σκληρή γόμα και ο Ricciardo βγαίνοντας 3ος.
Από τη 10η θέση, ο Alonso έλεγε στο μηχανικό του, πως δεν μπορούσε να βγάλει τους πέντε επιπλέον γύρους που του ζητούσε, καθώς είχε μεγάλη φθορά στα ελαστικά του. Ο Hamilton κινούταν σημαντικά πιο γρήγορα από τον Verstappen, μειώνοντας σταδιακά τη διαφορά τους.Ο μηχανικός του Ολλανδού το ρωτούσε πως ήταν η ισορροπία του μονοθεσίου, με τον οδηγό να αναφέρει πως έχανε πρόσφυση από τα ελαστικά του. Στον 27ο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα και βγήκε 3ος, μπροστά από τον Raikkonen. Ο Alonso μπήκε επίσης στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ ο Bottas είχε φτάσει στον 29ο γύρο, χωρίς να έχει μπει στα Pits. O Hulkenberg μπήκε επίσης στα pits, βάζοντας τη σκληρή γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Alonso. Στον 30ο γύρο, ο Bottas μπήκε στα pits και έβαλε τη σκληρή γόμα. Στον 32ο γύρο, ο Rosberg μπήκε και πάλι στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας ανάμεσα στους Perez και Button, στην 6η θέση. Ένα γύρο μετά, ο Raikkonen και ο Perez μπήκαν στα pits, βάζοντας τη σκληρή γόμα, με τον Raikkonen να μένει μπροστά από τον Rosberg.
Ο Rosberg είχε πλησιάσει πολύ τον Raikkonen, όντας ένα δευτερόλεπτο πίσω του και μπαίνοντας στη ζώνη DRS της Ferrari. Η διαφορά στον 37ο γύρο μεταξύ Hamilton και Verstappen ήταν στα 19.5 δευτερόλεπτα, ενώ η διαφορά του Ολλανδού από τον Ricciardo ήταν στο ένα δευτερόλεπτο. Στον 38ο γύρο ο Rosberg από τη εξωτερική βρέθηκε δίπλα στον Raikkonen και στη 2η στροφή τον πέρασε, έχοντας όμως επαφή. Οι δυο Red Bull είχαν τη δική τους μάχη, για πολλές στροφές, με τον Αυστραλό να διατηρεί τη θέση του, αντέχοντας την ασφυκτική πίεση του Verstappen. Στον 42ο γύρο ο κινητήρας του Hamilton τυλίχθηκε στις φλόγες, με τον Βρετανό να εγκαταλείπει τον αγώνα. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, ενώ οι Raikkonen, Ricciardo, Verstappen και Rosberg μπήκαν στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Η εμπρός αριστερή ρόδα του Gutierrez έφυγε από το μονοθέσιο του, με τον Μεξικανό να εγκαταλείπει. Με τον αγώνα να συνεχίζεται κανονικά, οι δυο Red Bull βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα, με τον Ricciardo να ηγείται, ενώ ο Rosberg λάμβανε ποινή 10 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Raikkonen. O Ricciardo βρισκόταν 2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Verstappen, ενώ ο Rosberg 8 μπροστά από τον Raikkonen. O Γερμανός της Mercedes κινούταν ταχύτατα, γράφοντας ταχύτερους γύρους και αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Φιλανδό.
Με δέκα γύρους να απομένουν η διαφορά Ricciardo – Verstappen ήταν στα 1,7 δευτερόλεπτα, ενώ η διαφορά Rosberg – Raikkonen στα 9,2 δεύτερα. Ο Verstappen πλησίαζε τον teammate του, ενώ η διαφορά των Rosberg – Raikkonen ήταν στα 9,6 δεύτερα. Με την ομάδα να δίνει στον Rosberg τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει την επιθετική χαρτογράφιση του κινητήρα για λίγο, ο Γερμανός βρέθηκε στα 12 δευτερόλπετα από τον Raikkonen διασφαλίζοντας την 3η θέση. Ο Perez πλησίασε τον Bottas στα 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ ο Ricciardo διατηρούσε τη διαφορά κοντά στα 2 δεύτερα. Εν τέλει οι διαφορές σταθεροποιήθηκαν διατηρώντας τις θέσεις τους, μέχρι το τέλος.
Θέση | Οδηγός | Διαφορά |
1 |
D. Ricciardo |
– |
2 | M. Verstappen | +2.443 |
3 | N. Rosberg | +25.516 |
4 | K. Raikkonen | +28.785 |
5 | V. Bottas | +61.456 |
6 | S. Perez | +64.060 |
7 | F. Alonso | +66.546 |
8 | N. Hulkenberg | +74.443 |
9 | J. Button | +82.740 |
10 | J. Palmer | +95.246 |
11 | C. Sainz | +98.087 |
12 | M. Ericsson | +1L |
13 | F. Massa | +1L |
14 | D. Kvyat | +1L |
15 | P. Wehrlein | +1L |
16 | E. Ocon | +1L |
RET | F. Nasr | – |
RET | L. Hamilton | – |
RET | E. Gutierrez | – |
RET | K. Magnussen | – |
RET | R. Grosjean | – |
RET | S. Vettel | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify