To Checking the Pacenotes είναι πάλι εδώ μετά από αρκετό καιρό, καθώς υπήρξε αρκετά μεγάλο κενό στο πρωτάθλημα λόγω της ακύρωσης του Rally Κίνας. Έτσι ήρθε η ώρα να σχολιάσουμε την απόδοση των οδηγών και των κατασκευαστών στο Rally Κορσικής.
Sebastien Ogier: (Βαθμολογία 10/10)
Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής έδειξε «με το καλημέρα» τις διαθέσεις του, καθώς κέρδισε όλες τις ειδικές της πρώτης ημέρας και συνολικά 6 από τις 10 ειδικές του rally. Στόχος του ήταν να σφραγίσει το πρωτάθλημα στον αγώνα της πατρίδας του, αλλά δεν τα κατάφερε για 1.6 δευτερόλεπτα, αφού εκτός από την νίκη έπρεπε να πάρει και τους τρεις βαθμούς της πρώτης θέσης της PowerStage. Ωστόσο, ήρθε τρίτος κι έχασε αυτήν την ευκαιρία.
Thierry Neuville: (Βαθμολογία 8.5/10)
Ο Βέλγος ήταν σταθερός και ταχύς όλο το τριήμερο, κερδίζοντας μία ειδική διαδρομή Παράλληλα, σημείωνε ανταγωνιστικούς χρόνους, νίκησε στα ίσια τον Andreas Mikkelsen και πήρε τους βαθμούς της δεύτερη θέσης, εκμεταλλευόμενος και την έξοδο του Kris Meeke. Μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής δήλωσε ότι θέλει να συνεχίσει έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν. Επίσης, υπάρχει μία φήμη που θέλει τον οδηγό της Hyundai να ανακοινώνει την επόμενη βδομάδα τα πλάνα του για το 2017.
Andreas Mikkelsen: (Βαθμολογία 7/10)
Ο Νορβηγός οδηγός της Volkswagen επέστρεψε στο βάθρο μετά από αποχή δύο αγώνων, κάτι που τον χαροποιεί όπως δήλωσε. Μπορεί να μην κατάφερε να κρατηθεί κοντά στον αδερφικό του φίλο Thierry Neuville αλλά κράτησε πίσω του τον teammate του Jari-Matti Latvala. Ο MIkkelsen έχασε χρόνο την πρώτη ημέρα αφού δεν είχε καλή αίσθηση στα φρένα του. Πήρε και τους δύο επιπλέον βαθμούς από την δεύτερη θέση στην PowerStage και είναι ξεκάθαρα μόνος του στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Jari-Matti Latvala: (Βαθμολογία 6/10)
Ήταν ακόμα ένας κακός αγώνας για τον Φινλανδό, αφού αντιμετώπιζε προβλήματα με το set-up του Polo R από την αρχή του αγώνα. Πήρε το μέγιστο που μπορούσε και βοήθησε την VW να φτάσει πιο κοντά στην τίτλο των κατασκευαστών, αφού κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Craig Breen. Ας ελπίσουμε να βρει άκρη με τα προβλήματα του αυτοκινήτου του, ώστε να μπορέσει να παλέψει για κάτι καλύτερο στην Ισπανία.
Craig Breen: (Βαθμολογία 7/10)
Ήταν μόλις η πρώτη επαφή του νεαρού Ιρλανδού με το DS3 WRC σε ασφάλτινη επιφάνεια, καταφέρνοντας μετά από αρκετή προσπάθεια στα τεστ, να φέρει το αμάξι στα μέτρα του. Πάλεψε όσο μπορούσε για την 4η θέση με τον Jari-Matti Latvala, αλλά δεν κατάφερα να την πάρει. Μάζεψε πολύτιμες εμπειρίες και συνεχίζει δυναμικά για τους υπόλοιπους δύο αγώνες που θα αγωνιστεί μέχρι το τέλος της σεζόν.
Hayden Paddon: (Βαθμολογία 6,5/10)
Ο Νεοζηλανδός ήταν φανερά βελτιωμένος από το Rally Γερμανίας, γράφοντας μερικούς ανταγωνιστικούς χρόνους. Ωστόσο, δύο κλαταρίσματα στο απογευματινό loop της Παρασκευής τον έριξαν πίσω στην κατάταξη. Φαίνεται πως αρχίζει και βρίσκει τα πατήματα του σιγά σιγά και στην άσφαλτο, και κατά την γνώμη μου θα είναι αρκετά ανταγωνιστικός και σε αυτή την επιφάνεια το 2017.
Dani Sordo: (Βαθμολογία 6/10)
Ο Dani ξεκίνησε δυναμικά το rally, παλεύοντας για την 2η θέση με τον teammate του Thierry Neuville, αλλά ένα κλατάρισμα στην 4η ειδική διαδρομή του κόστισε αρκετά σε χρόνο. Έπειτα, έριξε κάπως τον ρυθμό του και πήγε για τον τερματισμό, αλλά κατάφερε να κλείσει αρκετά την διαφορά από τον Hayden Paddon. Ας ελπίσουμε ο Ισπανός θα είναι πιο τυχερός στον επόμενο αγώνα, που είναι και στην πατρίδα του. Επίσης, να ευχηθούμε χρόνια πολλά στον συνοδηγό του Marc Marti που έγινε 50 ετών το Σάββατο.
Eric Camilli: (Βαθμολογία 6,5/10)
Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport άφησε πίσω του την απογοητευτική εμφάνιση που είχε στο Rally Γερμανίας, παίρνοντας την 8η θέση στο αγώνα της πατρίδας του, σε έναν πολύ κακό αγώνα για την ομάδα του. Κέρδισε κατά κράτος τον teammate του Mads Ostberg, όντας ταχύτερος τις πιο πολλές φορές. Μακάρι να μείνει στον δρόμο και στους επόμενους αγώνες, ώστε να είναι όσο πιο έτοιμος γίνεται για το 2017.
Mads Ostberg: (Βαθμολογία 5/10)
Ο έτερος Νορβηγός του πρωταθλήματος δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός, καθώς δουλεύει πάνω σε ένα νέο στυλ οδήγησης στην άσφαλτο που θα το κάνει να αποδίδει καλύτερα στο μέλλον, όπως είπε χαρακτηριστικά. Δούλεψε πάνω σε αυτό, αλλά τα αποτελέσματα δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα. Ας ελπίσουμε στην Ισπανία να είναι βελτιωμένος.
Ott Tanak: (Βαθμολογία 5/10)
Ο Εσθονός ήταν κάπως «χαμένος στο διάστημα» στο Rally Κορσικής, αφού άργησε πολύ να σημειώσει χρόνους μέσα στην δεκάδα. Οι άνθρωποι της ομάδας δήλωσαν ότι θα έχουν την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα ξανά στο Rally Μ. Βρετανίας. Ωστόσο, ο Tanak ευχαρίστησε τους Εσθονούς οπαδούς του που τον στήριξαν και στην Κορσική.
Kris Meeke: (Βαθμολογία 7,5/10)
Ίσως ο πιο άτυχος του αγώνα. Είχε κλατάρισμα στην 3η ειδική διαδρομή κάτι που τον ανάγκασε να χάσει πάρα πολύ χρόνο, ενώ ήταν κοντά στον Ogier. Συνέχισε δυναμικά αλλά δύο ειδικές αργότερα, και ενώ ήταν έτοιμος να μπει στην δεκάδα, ήρθε η καταστροφή, αφού από λάθος στις σημειώσεις είχε έξοδο και χτύπησε σε ένα δέντρο. Την τρίτη μέρα πήγε τέρμα γκάζι κερδίζοντας και τις δύο ειδικές διαδρομές. Ας ελπίσουμε να μην είναι άτυχος και στην Ισπανία ώστε να δούμε μία σπουδαία μάχη.
Καλύτερος οδηγός: Sebastien Ogier: ήταν ο κυρίαρχος από την αρχή και πήρε αυτό που ήθελε.
Χειρότερος οδηγός: Ott Tanak: ήταν η πιο απογοητευτική εμφάνιση του Εσθονού την φετινή σεζόν.
Καλύτερη ομάδα: Volkswagen: πήρε αρκετούς βαθμούς και βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Χειρότερη ομάδα: M-Sport: η Αγγλική ομάδα κερδίζει για άλλη μία φορά αυτό τον τίτλο αφού δεν ήταν ανταγωνιστικό κανένα από τα Fiesta RS WRC.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify