Checking The Pacenotes – Rally Αυστραλίας – Τέλος εποχής

Το Rally Αυστραλίας θα μείνει στην ιστορία καθώς ήταν ο τελευταίος αγώνας πριν μεταβούμε στα νέα αυτοκίνητα, που θυμίζουν τα “τέρατα” του Group B, καθώς και το τέλος της Volkswagen από το σπορ. Είχαμε αρκετές μάχες και σασπένς μέχρι και την τελευταία ειδική, αλλά είναι ώρα να σχολιάσουμε αναλυτικά κάθε οδηγό.

 

Andreas Mikkelsen: (Βαθμολογία 10/10)

ap-1q76e4x952111_andreas_mikkelsen

Ο Νορβηγός ήθελε να χαρίσει στην VW ένα καλό αποτέλεσμα ώστε να φύγει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και τα κατάφερε. Ήταν ο κυρίαρχος από την αρχή, κερδίζοντας 10 από τις 23 ειδικές διαδρομές, και παρά το λάθος set-up που είχε το Σάββατο κατάφερε να κρατηθεί μπροστά και να πάρει μία σπουδαία νίκη έναντι του Sebastien Ogier.

Sebastien Ogier: (Βαθμολογία 9/10)

ap-1q76f37ch2111_sebastien_ogier

Ο Γάλλος -όπως αναμενόταν- στο πρώτο πέρασμα των ειδικών έχανε χρόνο, ειδικά την Παρασκευή, αλλά στα απογευματινά περάσματα κατάφερνε να καλύψει αρκετό από το χαμένο έδαφος, κερδίζοντας μάλιστα 7 ειδικές, και έμεινε κοντά στην κορυφή. Το Σάββατο τον βρήκε να είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, αλλά την Κυριακή έκανε τετ-ακε στην μεγάλη ειδική της ημέρας και έχασε περίπου 15 δευτ. με τον Mikkelsen να του παίρνει 19,6 δευτερόλεπτα, σφραγίζοντας την νίκη.

Thierry Neuville: (Βαθμολογία 6.5/10)

ap-1q7sjzm1d2111_thierry_neuville

Ο Βέλγος έκανε έναν πολύ μέτριο αγώνα, αλλά κατάφερε τελικά να ανέβει στο βάθρο. Η σειρά εκκίνησης και οι λάθος επιλογές ελαστικών τον κράτησαν μακριά από την κορυφή. Η καλύτερη του μέρα ήταν με διαφορά η Παρασκευή, αφού τις άλλες δύο μέρες ή θα έκανε λάθος επιλογή ελαστικών ή δεν πίεζε για να κρατήσει ελαστικά. Κέρδισε συνολικά δύο ειδικές διαδρομές και εξασφάλισε την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.

Hayden Paddon: (Βαθμολογία 8/10)

ap-1q7g1da1s2111_hayden_paddon

Ο Νεοζηλανδός, που έτρεχε σχεδόν… εντός έδρας, έκανε ένα εξαιρετικό αγώνα ωστόσο ήταν άτυχος. Το Σάββατο ήταν μόλις 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Mikkelsen και όλα έδειχναν ότι θα πάλευε για την νίκη, αλλά στην 20η ειδική, την μεγαλύτερη της Κυριακής, είχε έξοδο σε ένα χαντάκι με αποτέλεσμα το πίσω αριστερό  ελαστικό να ξεζαντάρει και να χάσει χρόνο. Πίεσε στις υπόλοιπες τρεις ειδικές διαδρομές και πήρε την 4η θέση με διαφορά 1,6 δευτερολέπτων από τον Dani Sordo.

Dani Sordo: (Βαθμολογία 6/10)

ap-1q76g7s5s1w11_dani_sordo

Ο Ισπανός έκανε έναν συνηθισμένο ήρεμο αγώνα έχοντας μάχη με τους Mads Ostberg και Eric Camilli την πρώτη ημέρα, και με τον Ostberg και την δεύτερη, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι 1.4 δευτερόλεπτα το Σάββατο. Την Κυριακή κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Νορβηγός ωστόσο έχασε την 4η θέση από τον teammate του με μικρή διαφορά.

Mads Ostberg: (Βαθμολογία 7/10)

ap-1q7sxg7a51w11_mads_ostberg

Ο Νορβηγός οδηγός της M-Sport ξεκίνησε πολύ δυναμικά το Rally Αυστραλίας τελειώνοντας την πρώτη μέρα στην στην πέμπτη θέση μπροστά από τους Sordo και Camilli. Το Σάββατο τον βρήκε να παλεύει με τον Sordo με την διαφορά να είναι μικρή εις βάρος του. Ωστόσο κατάφερε να πάρει την 6η θέση με διαφορά 13.2 δευτερολέπτων από τον Ισπανό.

Ott Tanak: (Βαθμολογία 6.5/10)

ap-1q7g1e9dh2111_ott_tanak

Μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί ως ο πιο άτυχος οδηγός της φετινής σεζόν. Ξεκίνησε πολύ δυναμικά αλλά τα προβλήματα με τα ελαστικά της DMACK, που στις υψηλές θερμοκρασίες διαλύονται, τα χωρίς λόγο μπλεξίματα με την αστυνομία που του επέφεραν ποινή 40 δευτερολέπτων τον έριξαν πολύ πίσω. Ας ελπίσουμε του χρόνου να είναι στην «μεγάλη» ομάδα της M-Sport και με τα ελαστικά της Michelin, μήπως καταφέρει να πάρει τα καλά αποτελέσματα που έχει στερηθεί φέτος.

Jari-Matti Latvala: (Βαθμολογία 5/10)

ap-1q76g75yn1w11_jari-matti_latvala

Ο Jari με το καλημέρα έκανε την “πατάτα” του, αφού μόλις στην πρώτη ειδική έσπασε την ανάρτηση του Polo. Συνέχισε πολύ δυνατά όμως και κατάφερε να μπει τελικά στην δεκάδα, τερματίζοντας μπροστά από τον Lorenzo Bertelli για μόλις 3.2 δευτερόλεπτα. Το 2017 θα τον βρει είτε στην παλιά του ομάδα την M-Sport ή στην Toyota, καθώς μιλάει μόνο με αυτές τις ομάδες, ας ελπίσουμε τα σταματήσει τα χαζά λάθη και να δείξει την ταχύτητα που έχει.

Lorenzo Bertelli: (Βαθμολογία 7/10)

ap-1q7g2bn612111_lorenzo_bertelli

Πρώτη φορά που ο Lorenzo μπαίνει στην στήλη, αλλά μερικοί χρόνοι του στις ειδικές ήταν άξιοι αναφοράς για έναν ιδιώτη. Ξεκίνησε καλά την Παρασκευή σημειώνοντας χρόνους μέσα στην δεκάδα και κοντά στους πρώτους, με αποκορύφωμα μία πέμπτη θέση στην 11η ειδική διαδρομή. Το 2017 λογικά θα τον βρει να αγωνίζεται πάλι με τον τωρινό Ford Fiesta RS WRC, στο πρωτάθλημα για ιδιώτες που θα διεξάγεται από του χρόνου.

Eric Camilli: (Βαθμολογία 6/10)

ap-1q7g296m52111_eric_camilli

Ο Γάλλος ήταν αρκετά γρήγορος την Παρασκευή, αφού ήταν στην μάχη για την πέμπτη θέση, μαζί με τους Mads Ostberg και Dani Sordo. Ωστόσο, το Σάββατο έμεινε λίγο πιο πίσω αφού δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός. Η καταστροφή ήρθε δυο ειδικές πριν το τέλος όπου τούμπαρε το Fiesta με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, στερώντας έτσι την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την M-Sport, για έναν μόλις βαθμό από την δεύτερη ομάδα της Volkswagen. Ας ελπίσουμε να μην συνεχίσει τόσο κακά και το 2017.

Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Andreas Mikkelsen  ήταν το αφεντικό από την αρχή και πήρε μία υποδειγματική νίκη.

ap-1q7svaced2111_andreas_mikkelsen

Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Jari-Matti Latvala  κατέστρεψε μόλις από την πρώτη ειδική την ελπίδα της Volkswagen να φύγει με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, το 1-2-3.

ap-1q6uma8ms1w11_jari-matti_latvala

Καλύτερη ομάδα του αγώνα: Hyundai – έκανε το 3-4-5, αλλά θα μπορούσε ακόμα και να παλέψει για την νίκη αν δεν είχε την ατυχία ο Paddon.

15137541_1268831513182729_7617466142178955131_o

Χειρότερη ομάδα του αγώνα: M-Sport  με την έξοδο του Camilli κατάφερε να χάσει μέσα από τα χέρια της την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

15167698_1286916311351418_4982469104084230205_o

Επόμενο ραντεβού στα μέσα Ιανουαρίου με το Rally Monte-Carlo!

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δεν θέλει να φιλοξενεί αγώνα της F1 η Σιγκαπούρη, σύμφωνα με τον Ecclestone

Next Article

Δύο αγώνες μικρότερης διάρκειας προτείνει ο Ecclestone

Related Posts