Δεν έχει αποφασίσει ακόμη για την ύπαρξη ή μη του περιβόητου shark fin στο μονοθέσιό της η ομάδα της Mercedes, σύμφωνα με δηλώσεις του Aldo Costa.
Στην παρουσίαση του μονοθέσιου της Mercedes την εντύπωση έκλεψε η παρουσία ενός πτερυγίου σε διάταξη Τ, μπροστά από την πίσω πτέρυγα. Αυτός ο σχεδιασμός διαφέρει πολύ από αυτές των υπολοίπων ομάδων που έχουν επιλέξει να βάλουν στο κάλυμμα του κινητήρα, το λεγόμενο shark fin, ώστε να βοηθήσουν τη ροή του αέρα στο πίσω μέρος.
Όταν ρωτήθηκε για αυτό, στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο διευθυντής μηχανικής της Mercedes, Aldo Costa ανέφερε πως η ομάδα δεν έχει ξεγράψει αυτή την σχεδίαση και αναμένεται να την δοκιμάσει στις ερχόμενες δοκιμές της Βαρκελώνης. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:
«Έχουμε δει τις σχεδιάσεις των άλλων αυτοκινήτων, αλλά από τώρα μέχρι τον πρώτο αγώνα θα έχουμε ένα συνεχόμενο πρόγραμμα εξέλιξης. Όπως έχετε δει, η έκδοση στην σημερινή εκδήλωση ήταν χωρίς το πτερύγιο και μετά δοκιμάσαμε στην πίστα με αυτό.
«Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην Βαρκελώνη μέρα με την ημέρα και θα δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη σχεδίαση στο πίσω μέρος και νέες πίσω πτέρυγες που θα δοκιμαστούν μέχρι τη Μελβούρνη. Μέχρι τότε θα έχουμε ουσιαστικά ένα διαφορετικό αεροδυναμικό πλαίσιο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify