Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Tommi Makinen έχει αυτοπεποίθηση για τον αγώνα του Μεξικού και περιμένει να δει την απόδοση του Yaris WRC στο χώμα.
Στον αγώνα του Μεξικού, όλα τα αυτοκίνητα θα έχουν καινούρια χαρτογράφηση του κινητήρα εξαιτίας του γεγονότος ότι το rally λαμβάνει χώρα σε υψηλό υψόμετρο, αλλιώς τα αυτοκίνητα θα έχαναν το 20% της απόδοσής τους.
«Η πλειονότητα των δοκιμών μας έχει γίνει στο χώμα, οπότε μπορούμε εύλογα να είμαστε σίγουροι για αυτήν την επιφάνεια, καθώς οδεύουμε για το Μεξικό, αλλά υπάρχει ένα ερωτηματικό: ο συνδυασμός του υψηλού υψομέτρου και οι υψηλές θερμοκρασίες,» λέει ο Makinen.
«Πέρσι δοκιμάσαμε στο χώμα στην Ισπανία με θερμοκρασία περιβάλλοντος έως 40 βαθμούς και οι μηχανικοί έχουν κάνει πολλή δουλειά με τη χαρτογράφηση του κινητήρα για το υψόμετρο, αλλά μέχρι να αντιμετωπίσουμε αυτά τα πράγματα μαζί στα αλήθεια, ποτέ δεν ξέρεις.
«Από τη νίκη στη Σουηδία ήταν απίστευτο, αλλά είμαστε επαγγελματίες, οπότε είμαστε προσγειωμένοι. Γνωρίζουμε ότι οι δύσκολες καταστάσεις μπορούν να συμβούν πιο εύκολα απ’ότι οι χαρούμενες στιγμές, οι οποίες είναι ο λόγος που δουλεύουμε σκληρότερα.»
Ο Jari-Matti Latvala έχει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις από το Μεξικό, καθώς πέρσι ήταν ο νικητής του αγώνα εκεί.
«Έχω κάποιες πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από το Μεξικό ύστερα από την νίκη μου πέρσι, αλλά επίσης γνωρίζω τους λόγους πίσω από αυτήν», δήλωσε ο Latvala.
«Ξεκίνησα σε καλή θέση, πίσω από τους άλλους, είχα πλεονέκτημα των καθαρότερων δρόμων για να πάρω ένα μεγάλο προβάδισμα- ενώ οι άνθρωποι που ήταν μπροστά μου, πραγματικά πάλευαν. Επομένως, αυτή η χρονιά για μένα, αυτό πρόκειται να είναι το αντίθετο. Υπό αυτές τις συνθήκες, πρέπει να κάνεις ό,τι μπορείς και θα ήμουν πραγματικά χαρούμενος με μία θέση στην πρώτη πεντάδα.»
Πηγή: WRC.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify