Πρόβλημα η υπερθέρμανση των κινητήρων, σύμφωνα με τον Ogier

Ο Sebastien Ogier φρονεί πως η υπερθέρμανση που ταλαιπώρησε τους περισσότερους στην 2η μέρα του Rally Μεξικού θα συνεχίσει να αποτελεί πρόβλημα και για το υπόλοιπο του αγώνα.

Ο Γάλλος. ο οποίος βρίσκεται στην δεύτερη θέση της κατάταξης, αντιμετώπισε και εκείνος πρόβλημα με τον κινητήρα του, αλλά σε μικρότερο βαθμό, και θα προσπαθήσει να παραμείνει σε αυτή την θέση.

«Περισσότερο ή λιγότερο, ο καθένας είχε πρόβλημα με την θερμοκρασία του κινητήρα στην πρώτη ειδική. Ήταν το ίδιο για όλους, οδηγήσαμε το μεγαλύτερο τμήμα της ειδικής με ασφάλεια,» είπε ο Ogier στο Motorsport.com.

«Προσπάθησα να μην πιέζω στις ειδικές τον κινητήρα και να μην τον φτάσω σε κρίσιμο σημείο, αλλά τρέξαμε με μειωμένη ταχύτητα για να σώσουμε τον κινητήρα.

«Δεν μπορώ να παραπονεθώ, το να είμαι δεύτερος από την δεύτερη θέση εκκίνησης στην ειδική είναι καλό. Είμαι χαρούμενος με όλο το loop- έκανα ό,τι μπορούσα. 

«Αυτό που συνέβη με τις θερμοκρασίες μπορεί να συμβεί με τα νέα αυτοκίνητα όταν βρίσκονται σε πολύ δύσκολες καταστάσεις.

«Δεν υπάρχει κάτι για να ανησυχώ, ο κινητήρας θα έπρεπε να είναι καλός, αλλά πρέπει να βρούμε λύση, επειδή σήμερα ο καιρός δεν είναι απαραίτητα τόσο θερμός.

«Αύριο υπάρχουν σημεία όπου μπορούν να είναι κρίσιμα».

Ωστόσο, ο αρχιμηχανικός της M-Sport Chris Williams μίλησε για το πρόβλημα της υπερθέρμανσης που είχαν τα Fiesta, καθώς και το τι σχεδιάζουν να κάνουν με σκοπό να βελτιωθούν.

«Η μέση ταχύτητα στο πρώτο τμήμα της ειδικής El Chocolate συνδυάζει μικρή μέση ταχύτητα και μεγάλο υψόμετρο, και αυτό είναι το χειρότερο σενάριο», δήλωσε ο Williams στο Motorsport.com.

«Βρήκαμε τα πατήματά μας εκεί, έχουμε κάνει τους υπολογισμούς μας, αλλά μέχρι την πρώτη ειδική στο χώμα, δεν ξέραμε τίποτα περισσότερο.

«Στην πρώτη ειδική, ο Seb είχε μία προειδοποίηση από το αυτοκίνητο, αλλά τα άλλα αυτοκίνητα, δηλαδή του Evans και Tanak, είχαν συναγερμούς.

«Μία προειδοποίηση είναι απλά αυτό, σε προειδοποιεί για κάτι, αλλά ένας συναγερμός σημαίνει ότι είσαι σε κρίσιμο σημείο όσον αφορά την θερμοκρασία.

«Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, πράγματα που έχουμε στο μυαλό μας. Δεν είναι μόνο η χαρτογράφηση του κινητήρα, ξεκινήσαμε αυτό το rally θέλοντας να ρυθμίσουμε τα αεροδυναμικά εις βάρος της ψύξης και αυτή ίσως να μην ήταν η σωστή επιλογή.»

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πολύ δύσκολη η εισοδός στο Q3 στην Μελβούρνη για την Toro Rosso

Next Article

Δεν ανησυχεί ο Verstappen παρά τα προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της Renault

Related Posts