Ανήσυχος με την απόδοση και την αξιοπιστία της Honda o Hasegawa

Stoffel Vandoorne.

Ο επικεφαλής της Honda F1 Yusuke Hasegawa είναι ανήσυχος σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τη μονάδας ισχύος στις δοκιμές της Βαρκελώνης.

Ο ίδιος, μάλιστα, εξηγεί ότι πως δεν ήταν μόνο το πρόβλημα με την δεξαμενή λαδιού που αντιμετώπισαν, αλλά και με τις δονήσεις του κινητήρα, καθώς και ότι έχουν κάνει κάποιες αλλαγές προς το καλύτερο.

«Τις δύο τελευταίες μέρες την δεύτερης εβδομάδας των δοκιμών, το πρόβλημα προκλήθηκε από τη δόνηση του αυτοκινήτου,» είπε.

«Δεν ήταν μόνο ένα πρόβλημα με τον ίδιο τον κινητήρα, αν και το θέμα με την δόνηση σχετίζεται περισσότερο με τον κινητήρα.

«Το πρόβλημα προκάλεσε ρωγμές σε ένα σωλήνα άνθρακα από την πλευρά του μονοθεσίου – με τον ιμάντα να έχει αποκολληθεί. Ωστόσο, δεν ξέρω αν αυτά δεν εμφανιστούν ξανά, σταματήσουν παράλληλα κι οι δονήσεις του κινητήρα. Ανυσυχώ.

«Είναι επίσης βέβαιο ότι τα μονοθέσια πέρασαν  πάνω από τα kerbs στην Βαρκελώνη και αυτό προκάλεσε κάποιες δονήσεις. Αν έχουμε μία τέτοια αδυναμία από την πλευρά του μονοθεσίου, τότε είναι ανησυχητικό.

«Νομίζω ότι η συμπεριφορά του μοτέρ βελτιώνεται. Έχουμε κάνει κάποιες δοκιμές στη Sakura, αλλά δεν έχουμε τρέξει τον κινητήρα στην πίστα ακόμα , οπότε δεν ξέρω σε τι κατάσταση είμαστε σήμερα».

Φυσικά, αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετώπισαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης: «Στις δοκιμές της Ισπανίας, τα προβλήματα σημειώθηκαν στη δεξαμενή λαδιού κατά την πρώτη ημέρα της πρώτης εβδομάδας, και στον κινητήρα την δεύτερη μέρα. Δεν αποκαλύπτω το είδος του προβλήματος, αλλά έχω λάβει μέτρα.

«Τα συστήματα υψηλής τάσης έχουν μόνωση έναντι αυτών των προβλημάτων, και νομίζω ότι το μεγάλο πρόβλημα έχει λυθεί.

«Κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών της δεύτερης εβδομάδας, υπήρχε μια διαρροή νερού στο ψυγείο. Γι ‘αυτό απενεργοποίησα τον κινητήρα.»

Μιλώντας για το πρόβλημα στην δεξαμενή λαδιού, ανέφερε: «Ήταν θέμα σχεδιασμού. Υπήρχε ένα έλασμα στο διάφραγμα στο εσωτερικό, αλλά φαίνεται ότι δεν ήταν σε θέση να απορροφήσει σωστά το λάδι, επειδή το σχήμα του ήταν κακό.

«Το έχω αλλάξει αυτό. Ήταν κρίμα που ειπώθηκε ότι ήταν το μόνο πρόβλημα, γιατί ήταν ένα πολύ στοιχειώδες πρόβλημα».

Ωστόσο, ο Ιάπωνας εξήγησε ότι τα παράπονα του Alonso για την ταχύτητα είναι καθ’ ολοκληρία πρόβλημα της Honda: «Η έλλειψη δύναμης και ταχύτητας του Alonso συγκρίθηκε με τα άλλα μονοθέσια, και δεν ξέρω πραγματικά. Αλλά πιστεύω ότι είναι δικό μας πρόβλημα.

«Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο στόχο που έχουμε δημιουργήσει ξεχωριστά. Αλλά δεν μπορώ να σας αποκαλύψω τα στοιχεία.

«Νομίζω ότι η ισχύς είναι μεγαλύτερη σε σχέση με αυτήν που είχαμε πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι, αλλά η αντίσταση έχει αυξηθεί. Και καθώς τα ελαστικά είναι πιο φαρδιά, ο οδηγός πιθανόν να αισθάνεται ότι η ταχύτητα έχει μειωθεί».

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Vettel - Δεν ξέρουμε ακριβώς τι κατάσταση επικρατεί

Next Article

GP Κατάρ - FP1: Ποδαρικό ο Vinales, έκπληξη ο Folger

Related Posts