Η Renault αποφάσισε να χρησιμοποιήσει για τους επόμενους αγώνες την MGU-K της προηγούμενης σεζόν, ως μία προσωρινή λύση των προβλημάτων αξιοπιστίας που αντιμετωπίζει μέχρι τώρα.
Στην Γαλλική εταιρία για την φετινή σεζόν σχεδίασαν μια νέα μονάδα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, εξαιτίας προβλημάτων αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούν τον κινητήρα τους, αποφάσισαν ως προσωρινή λύση να χρησιμοποιηθεί η περσινή μονάδα.
Με τους ανθρώπους της Renault να γνωρίζουν αυτά τα προβλήματα, είχε ανακοινωθεί ότι θα έχει βρεθεί λύση εγκαίρως για την έναρξη του πρωταθλήματος, όμως σήμερα επιβεβαιώθηκε ότι δεν ήταν εφικτό να έχουν έτοιμη την νέα έκδοση και έτσι θα χρησιμοποιήσουν την περσινή MGU-Kμ έτσι ώστε στον αυριανό αγώνα να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
«Υπήρχαν μόνο δέκα μέρες ανάμεσα στην δεύτερη περίοδο χειμερινών δοκιμών και τον αγώνα της Μελβούρνης, οπότε δεν είχαμε άλλη επιλογή,» δήλωσε ο υπεύθυνος του κινητήρα της Renault, Remi Taffin., μιλώντας στο Motorsport.com.
Στην συνέχεια ο Taffin τόνισε ότι η ομάδα του προσπαθεί να διορθώσει όσο πιο σύντομα γίνεται το πρόβλημα με την φετινή μονάδα, αν και ξεκαθάρισε ότι νέα έκδοση δεν θα έρθει πριν την πρώτη μεγάλη αναβάθμιση του κινητήρα τους.
«Η επόμενη φορά που θα μπορέσουμε να φέρουμε μια δεύτερη MGU-K θα είναι σε 5 με 6 αγώνες, αυτό είναι το φυσιολογικό. Πιστεύω ότι θα είμαστε εκεί που πρέπει. Προσθέτει κάποιο έξτρα βάρος, οπότε είναι μερικά παραπάνω από αυτά που υπολογίζαμε ότι θα έχουμε».
Οπότε, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ομάδες που έχουν κινητήρα της Renault θα αναγκαστούν να αγωνιστούν μέχρι και το Grand Prix της Ισπανίας με την παλιά έκδοση της MGU-K η οποία είναι πιο βαριά, αλλά και πιο αδύναμη.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify