O Kris Meeke πιστεύει ότι η συμβολή του DS3 WRC στην βελτίωση του C3 WRC ήταν πολύτιμη, με τον Yves Matton να συμφωνεί, κρατώντας και κάποιες επιφυλλάξεις.
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου του Ιρλανδού καταστράφηκε την δεύτερη ημέρα στον αγώνα της Κορσικής και δεν του επέτρεψε να συνεχίσει τον αγώνα του, παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στην κορυφή και τις δύο μέρες.
«Εντάξει, είμαστε όλοι απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα, αλλά η γενικότερη εικόνα είναι ο ρυθμός που έχουμε δείξει και η ταχύτητα που έχουμε από το αυτοκίνητο,» είπε ο Meeke.
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι πίεσε την Citroen να δοκιμάσει σε έναν δρόμο που είχε διεξάγει τεστ και στο παρελθόν, το Fontjoncouse, χρησιμοποιώντας το DS3 WRC για μερικά χιλιόμετρα: «Για μένα, ήταν σημαντικό που επιστρέψαμε στις πρώτες δοκιμές στην άσφαλτο και κάναμε το αυτοκίνητο να δουλέψει εκεί. Το καταφέραμε αυτό.
«Έχοντας το DS3 εκεί, βοήθησε. Μην ξεχνάτε ότι το DS3 ήταν νικηφόρο, ο Loeb κυριάρχησε με αυτό και αργότερα είχα την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσω για να πιέσω τα Volkswagen.
«Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να πάρουμε τη ‘συνταγή’ από αυτό το αυτοκίνητο, να την βάλουμε στο καινούριο και να το κάνουμε να δουλέψει στην άσφαλτο.
«Δεν οδήγησα το DS3 για πολύ,, πιθανώς μόνο για 20 ή 30 χιλιόμετρα, αλλά ήταν αρκετά για να έχω την αίσθηση και να γνωρίζω ποια αίσθηση ήταν που θέλαμε από το C3.
«Μπορεσαμε να έχουμε ξανά αυτή την αίσθηση και αυτό μας βοήθησε πολύ όταν ήρθαμε στην Κορσική για τις δοκιμές πριν τον αγώνα.
«Κατά τη διάρκεια του αγώνα, το αυτοκίνητο ήταν εντυπωσιακό. Απλά δεν ήθελα να σταματήσω να το οδηγώ.
«Ήταν πραγματικά φανταστικό και αυτό είναι το θετικό από την Κορσική.
«Θα μπορούσαμε να έχουμε νικήσει, δεν το κάναμε, αλλά σίγουρα έχουμε δείξει ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να κερδίσει παντού».
Από τη μεριά του ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Yves Matton, μίλησε στο Autosport για το γεγονός ότι η Citroen βασίζεται πολύ στην τεχνολογία που είχε πετύχει στο παρελθόν, ιδιαίτερα όσον αφορά την ανάρτηση, ενώ έχει αντίθετη άποψη με τον Meeke όσον αφορά την βοήθεια του DS3.
«Ξέρουμε ότι αυτά που μάθαμε από προηγούμενα αυτοκίνητα δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση για αυτό το αυτοκίνητο – αυτό είναι σημαντικό.
«Ορισμένες λύσεις από το παρελθόν δεν είναι και οι καλύτερες για το νέο αυτοκίνητο.
«Πρέπει να επιστρέψουμε στη δουλειά για να βρούμε ένα σημείο αναφοράς και να δούμε πού βρισκόμαστε και σε ποιον τομέα πρέπει να εργαστούμε.
«Σε μερικές μέρες, μπορούμε να κάνουμε ένα τεράστιο βήμα.
«Η Κορσική ήταν απογοητευτική κατά κάποιον τρόπο, αλλά μετά από δύο αγώνες δείξαμε ότι το αυτοκίνητο και ο Kris είναι ικανοί να παλέψουν στο ίδιο επίπεδο, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα».
Πηγή: Autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify