O Esapekka Lappi αποκάλυψε πως θα ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση και στην Γερμανία όπως και σε κάθε άλλο rally φέτος.
Ο οδηγός της Toyota πήρε την πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία πριν δύο εβδομάδες στο Rally Φινλανδίας, ενώ στο επερχόμενο Rally Γερμανίας θα είναι η πρώτη του συμμετοχή με WRCar σε ασφάλτινες επιφάνειες.
Ωστόσο, αυτή η τεράστια επιτυχία για τον νεαρό Φινλανδό δεν θα αλλάξει το πώς προσεγγίζει τους αγώνες από εδώ και πέρα.
«Η νίκη στην Φινλανδία δεν θα κάνει καμία διαφορά στην προσέγγισή μου στη Γερμανία: μεταβαίνω από τον ισχυρότερο αγώνα της χρονιάς μου σε έναν που είναι σίγουρα έξω από αυτό που έχω συνηθίσει», δήλωσε ο Lappi.
«Είναι το πρώτο μου ασφάλτινο rally σε WRCar, αλλά στην πραγματικότητα θεωρώ ότι το Toyota Yaris WRC είναι πιο εύκολο να το οδηγήσεις στην άσφαλτο σε σχέση με το χώμα, γιατί πραγματικά μοιάζει σαν ένα αυτοκίνητο αγώνων».
Μάλιστα, ο rookie της Toyota ξεκαθάρισε ότι στόχος του είναι να τερματίσει μέσα στην πεντάδα: «Η αεροδυναμική και οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι τόσο μεγάλες ώστε τα ελαστικά είναι ο περιοριστικός παράγοντας: υπάρχει περισσότερη δύναμη συγκριτικά με την πρόσφυση, οπότε πρέπει να οδηγήσεις πολύ καθαρά και ήπια για να μην φθαρούν τα ελαστικά.
«Αν μπορέσουμε να αποφύγουμε τα προβλήματα στη Γερμανία, τότε πιστεύω ότι θα έχουμε την ευκαιρία να τερματίσουμε μέσα στην πεντάδα και να πάρουμε περισσότερους βαθμούς. Αυτός είναι ο στόχος μου».
Από τη μεριάτου, ο επικεφαλής της Toyota, Tommi Makinen, αναμένει να δει πώς οι βελτιώσεις που έκαναν στο αυτοκίνητο θα λειτουργήσουν και αποκάλυψε πως ακόμα συνεχίζουν να το εξελίσσουν: «Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς οι βελτιώσεις που έχουμε κάνει στο αυτοκίνητο από την Κορσική τώρα θα δουλέψουν στις διαφορετικές συνθήκες της Γερμανίας. Η εξέλιξη στην άσφλατο ακόμα συνεχίζεται, καθώς υπήρχαν κάποια νέα πράγματα που δοκιμάσαμε στις δοκιμές πριν τον αγώνα αυτή την εβδομάδα, ειδικά με τα dampers».
Πηγή: wrc.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify