Μετά το πέρας της υπερειδικής στο Rally Γερμανίας, ο Jan Kopecky βρίσκεται μπροστά με τους Ott Tanak και Craig Breen να ακολουθούν.
Ο Jan Kopecky με Fabia R5 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική και απέκτησε διαφορά από τον δεύτερο Ott Tanak, 3 δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο Craig Breen συμπληρώνει την τριάδα, αφήνοντας πίσω του τον Sebastien Ogier για 6 δέκατα του δευτερολέπτου.
O Andreas Mikkelsen βρίσκεται στην πέπμτη θέση, σημειώνοντας τον ίδιο χρόνο με το Γάλλο.
Ο Jari-Matti Latvala είναι έκτος και άφησε πίσω του τον Elfyn Evans για 2 δέκατα του δευτερολέπτου.
Την δεκάδα κλείνουν, οι Dani Sordo (στο ξεκίνημα ολίσθησε και είχε ως αποτέλεσμα να χτυπήσει σε μία τσιμεντένια μπαριέρα), Thierry Neuville και Hayden Paddon.
Εκτός δεκάδας βρίσκονται οι Juho Hanninen και Esapekka Lappi, ο οποίος δήλωσε μετά την SS1 ότι δεν μπόρεσε να είναι ανταγωνιστικός λόγω έλλειψης εμπειρίας στην άσφαλτο.
Ο Kris Meeke χτύπησε σε μία τσιμεντένια μπαριέρα και αναγκάστηκε να σταματήσει, διότι έσπασε το δεξί μπροστινό σύστημα διεύθυνσης του C3 WRC, αλλά θα εκκινήσει κανονικά αύριο σύμφωνα με τους κανονισμούς του rally2.
Δείτε το ατύχημα του Kris Meeke:
Mal comienzo para @krismeeke en el #RallyeDeutschland #RallyAlemania se pegó en la P.E 1 #RallyGermany pic.twitter.com/oWZmgfUTRa
— TIEMPORALLY (@TIEMPORALLY) 17 Αυγούστου 2017
Νίκες σε ειδικές
- Jan Kopecky: 1
Γενική κατάταξη
Θέση | Οδηγός/Συνοδηγός | Αυτοκίνητο | Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Jan Kopecky/Pavel Dresler | Skoda Fabia R5 | 2:05.9 |
2 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | Ford Fiesta WRC | +0,3 |
3 | Craig Breen/Scott Martin | Citroën C3 WRC | +1,0 |
4 | Sébastien Ogier/Julien Ingrassia | Ford Fiesta WRC | +0,6 |
5 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | Citroën C3 WRC | +0,0 |
6 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | Toyota Yaris WRC | +0,3 |
7 | Elfyn Evans/Daniel Barritt | Ford Fiesta WRC | +0,2 |
8 | Dani Sordo/Marc Marti | Hyundai i20 Coupe WRC | +0,1 |
9 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | Hyundai i20 Coupe WRC | +0,2 |
10 | Hayden Paddon/Sebastian Marshall | Hyundai i20 Coupe WRC | +0,1 |
SS1
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify