Ο Ott Tanak άνοιξε την διαφορά του από τον Andreas Mikkelsen στις πρωινές ειδικές της τρίτης ημέρας του Rally Γερμανίας, με τον Sebastien Ogier να βρίσκεται στην τρίτη θέση μετά την εγκατάλειψη του Thierry Neuville.
Οι καιρικές συνθήκες σήμερα ήταν αρκετά καλύτερες σε σύγκριση με χθες με τον ήλιο να κάνει την εμφάνιση του. Παρά το μεγάλο μήκος της ειδικής Panzerplatte, οι οδηγοί έκαναν διαφορετικές επιλογές ελαστικών για τις ειδικές 9 και 10.Οι Ogier και Evans χρησιμοποιούσαν 3 σκληρά και 2 μαλακά ελαστικά της Michelin ενώ όλοι οι οδηγοί της Citroen, o Latvala, O Neuville, ο Sordo και ο Evans επέλεξαν να έχουν 5 μαλακά ελαστικά. Οι Hanninen και Lappi είχαν 5 σκληρά. Τα σκληρά ελαστικά φαίνεται να βόλευαν καλύτερα αφού οι ειδικές ήταν πιο στεγνές από όσο περίμεναν οι οδηγοί. Για τις ειδικές 11 και 12 οι Meeke, Sordo, Tanak και Ogier επέλεξαν 3 σκληρά και δύο μαλακά ελαστικά. Ο Mikkelsen διάλεξε 3 μαλακά και δύο σκληρά ελαστικά ενώ ο Breen συνέχισε με 5 μαλακά και οι Latvala και Hanninen χρησιμοποίησαν 4 μαλακά και δύο σκληρά. Ο Lappi είχε 4 μαλακά και 1 σκληρό και ο Paddon 5 σκληρά.
O Εσθονός κέρδισε την πρώτη ειδική της ημέρας, και στην συνέχεια ήταν ταχύτερος από τον Mikkelsen, κάτι που του έδωσε μία ανάσα.
Ο Νορβηγός είχε τετ-α-κε στο τέλος της 11ης διαδρομής και έχασε περίπου 10 δευτερόλεπτα, επιτρέποντας στον Tanak να πάρει ένα καλό προβάδισμα.
Ο Γάλλος ευνοήθηκε αρκετά από την εγκατάλειψη του Neuville, αφού έχει την ευκαιρία να ανοίξει πάλι την μεταξύ τους διαφορά στην βαθμολογία των οδηγών.
Οι Elfyn Evans και Juho Hanninen παλεύουν για την 4η θέση, με τον Ουαλλό να χάνει αρκετό χρόνο στην Panzerplatte επειδή άνοιγε η πόρτα του συνοδηγού. Στην επόμενη ειδική είχε τετ-α-κε και έχασε κι άλλο χρόνο. Από την άλλη ο Hanninen με την σωστή επιλογή ελαστικών που έκανε, κέρδισε την μεγάλη ειδική του πρωινού loop και μείωσε την μεταξύ τους διαφορά.
Οι Craig Breen και Jari-Matti Latvala ακολουθούν αρκετά πιο πίσω. Στην 8η θέση βρίσκεται ο Hayden Paddon που είχε κλατάρισμα στην 10η ειδική διαδρομή χάνοντας πάνω από 1 λεπτό. Ο Φινλανδός δεν είχε χειρόφρενο στην τελευταία ειδική χάνοντας λίγο χρόνο.
Την δεκάδα κλείνουν οι Jan Kopecky και Eric Camilli, με Skoda Fabia R5 και Ford Fiesta R5 αντίστοιχα.
Ο Thierry Neuville δεν είχε το ιδανικό ξεκίνημα αφού ή πίσω αριστερά ανάρτηση κατέρρευσε χωρίς ο Βέλγος να ακουμπήσει πουθενά ή να χτυπήσει πάλι στην πρώτη ειδική. Η πλήμνη του πίσω αριστερά τροχού είχε ξεκολλήσει από την ανάρτηση, με τον Nicolas Gilsoul να δηλώνει ότι θα χρειαστούν ένα θαύμα για να το φτιάξουν.
O Esapekka Lappi που επέστρεψε με Rally2 προσπαθεί να ξαναχτύσει την αυτοπεποίθηση του και να μαζέψει εμπειρίες. Ο Kris Meeke έχει ξαναβρεί την καλή αίσθηση με το C3 WRC, και προσπαθεί να βρει την ταχύτητα του, όπως και ο Dani Sordo.
Κερδισμένες ειδικές:
- Ott Tanak: 5
- Andreas Mikkelsen: 2
- Jari-Matti Latvala, Juho Hanninen Thierry Neuville, Dani Sordo, Jan Kopecky: 1
Γενική κατάταξη:
Θέση | Οδηγός/Συνοδηγός | Αυτοκίνητο | Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | Ford Fiesta WRC | 1:49:07.5 |
2 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | Citroën C3 WRC | +23.0 |
3 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | Ford Fiesta WRC | +6.9 |
4 | Elfyn Evans/Daniel Barritt | Ford Fiesta WRC | +46.4 |
5 | Juho Hanninen/Kaj Lindstrom | Toyota Yaris WRC | +0.8 |
6 | Craig Breen/Scott Martin | Citroën C3 WRC | +46.8 |
7 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | Toyota Yaris WRC | +7.0 |
8 | Hayden Paddon/Sebastian Marshall | Hyundai i20 Coupe WRC | +2:07.0 |
9 | Jan Kopecky/Pavel Dresler | Skoda Fabia R5 | +1:16.4 |
10 | Eric Camilli/Benjamin Veillas | Ford Fiesta R5 | +12.5 |
Χρόνοι των ειδικών:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify