Wolff – Η Σιγκαπούρη ταιριάζει σε Ferrari και Red Bull

Formel 1 – MERCEDES AMG PETRONAS, Großer Preis von Singapur 2016. Lewis Hamilton Formula One – MERCEDES AMG PETRONAS, Singapore GP 2016. Lewis Hamilton

Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, παραδέχτηκε πως τα χαρακτηριστικά της πίστας στο Grand Prix της Σιγκαπούρης θα ευνοήσουν την Ferrari και την Red Bull.

Φέτος η Mercedes έχει δείξει ότι το δυνατό της σημείο είναι οι πίστες με στροφές υψηλής ταχύτητας οι οποίες ευνοούν τα μονοθέσια με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, αλλά υστερεί σε πίστες με στροφές χαμηλής ταχύτητας οι οποίες απαιτούν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη.

Βέβαια, παρά την κυριαρχία της Mercedes από το 2014 μέχρι το 2016, η γερμανική ομάδα είχε ένα πολύ δύσκολο αγώνα στην Σιγκαπούρη το 2015 με την απόδοση της ομάδας να είναι πολύ άσχημη.

Ο Wolff φάνηκε αισιόδοξος αναφορικά με την πορεία της ομάδας στην Marina Bay καθώς πλέον είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις αδυναμίες τους ώστε να μπορέσουν να βελτιωθούν στην πορεία:

«Το βασικό προτέρημα μας από την αρχή της χρονιάς είναι ότι ξέρουμε ποια είναι τα δυνατά μας σημεία και ποια τα αδύνατα μας.

«Όσο δουλεύουμε για να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς, πρέπει να είμαστε σε θέση να βρίσκουμε που υπερτερούμε και που υστερούμε.

«Το 2015 στην Σιγκαπούρη κάναμε έναν εκ των χειρότερων αγώνων των τελευταίων χρόνων, οπότε δουλέψαμε σκληρά και καταφέραμε να επανέλθουμε την επόμενη σεζόν με μια σπουδαία νίκη. Αλλά, ανεξαρτήτως αυτής της επιτυχίας, είναι δύσκολο να είσαι τέλειος σε αυτή την πίστα, καθώς είναι ένας συνδυασμός μικρό απότομων στροφών με σχετικά μικρές ευθείες και ανώμαλη άσφαλτο».

Τέλος, παραδέχτηκε πως τα χαρακτηριστικά της πίστας θα ευνοήσουν τα μονοθέσια της Ferrari και της Red Bull:

«Μέχρι στιγμής στην φετινή σεζόν σε αυτού του είδους τις πίστες τα πράγματα ήταν ανάμεικτα. Φαινομενικά , η Σιγκαπούρη είναι μια πίστα που ευνοεί την Ferrari και την Red Bull.

«Και οι δύο ομάδες είναι πολύ καλές σε πίστες χαμηλής ταχύτητας, οι οποίες απαιτούν μεγάλη κάθετη δύναμη, σε τέτοιες πίστες έχουμε θέμα φέτος. Μερικές φορές τέτοια χαρακτηριστικά είναι χαραγμένα στο DNA του αυτοκινήτου. Ωστόσο, όπως και να έχει, μάθαμε πολλά από τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε στο Μονακό, βελτιωθήκαμε στην Ουγγαρία και πλέον έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο στο να μάθουμε πώς μπορούμε να πάρουμε ό,τι περισσότερο μπορούμε από το σασί μας».

Πηγή: motorsportweek.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Blog: Γιατί συμφέρει την Toro Rosso να συνεργαστεί με τη Honda

Next Article

Αφιέρωμα: Ρεκόρ και αξιοσημείωτα συμβάντα (1950-1959)

Related Posts