Εμπνευσμένο από το F-Duct που είχε απασχολήσει πολύ την περασμένη σεζόν, (απαγορευμένα φέτος), η Mercedes τροποποίησε αυτό το πράγμα από την πίσω στην εμπρός μεριά του μονοθεσίου. Η μικρή oval τρύπα, η οποία είναι κοινή σε όλες τις ομάδες, εμπεριέχει έναν διαχωριστή στη μέση που διευθύνει τη ροή του αέρα ανάμεσα στα πλαινά στηρίγματα της πτέρυγας (μπλε βέλη). Η Mercedes είχε χρησιμοποίησει παρόμοια διάταξη στο F-Duct της πέρυσι, η οποία είχε μικρά σωληνάκια που έμπαιναν στον διαχύτη και στα τελειώματα της πτέρυγας. Δεν υπάρχει οράτο άνοιγμα ανάμεσα στα πτερύγια, όπως στην πίσω πτέρυγα πέρυσι, έτσι το μόνο δυνατό άνοιγμα ήταν η κάτω πλευρά της κυρίως αεροτομής (κόκκινα βέλη). Για να είναι νόμιμη αυτή η καινοτομία σε αντίθεση με το περυσινό F-Duct ρυθμίζεται από έναν ενισχυτή μέσα στη ”μύτη” της αεροτομής. Επιδρώντας και στολλάροντας την πτέρυγα και κόβωντας την ροή αέρα μόνο κάτω από συγκεκρομένες συνθήκες. Είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα από τη Mercedes GP και εδώ φαίνεται η ικανόητητα των μηχανικών της Formula1 να βρίσκουν παραθυράκια στους κανονισμούς και να παράγουν εφευρετικές λύσεις.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify