Μόνο θετικά σχόλια είχε να κάνει o Johann Zarco μετά την πρώτη του επαφή με την φετινή μοτοσυκλέτα της Yamaha.
Ο Γάλλος εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του φέτος, οδηγώντας για λογαριασμό της Tech3 μία M1 του 2016, κοιτώντας στα μάτια ουκ ολίγες φορές τους Valentino Rossi και Maverick Vinales.
Τώρα, στο τεστ της Βαλένθια, ο rookie δοκίμασε για πρώτη φορά την μοτοσυκλέτα των εργοστασιακών αναβατών, την ίδια μοτοσυκλέτα για την οποία όλη τη χρονιά υπήρχαν έντονα παράπονα για την απόδοσή της.
Ο ίδιος βέβαια μοιάζει ικανοποιημένος από την συμπεριφορά της:
«Είμαι χαρούμενος που έχω τρομερή αίσθηση με την νέα μοτοσυκλέτα, κάναμε φοβερή δουλειά με την ομάδα, απλά πράγματα, αλλά προτιμώ να κρατάω απλή τη δουλειά ώστε να έχουμε καλύτερες πληροφορίες και καλύτερο feedback.
«Δεν εκπλήσσομαι που δεν έχω αρνητική αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα, είμαι απλά χαρούμενος που με βοήθησαν να έχω περισσότερο χρόνο με αυτήν.
«Ήμουν γρήγορος με τη παλιά μοτοσυκλέτα, αλλά κάποιες φορές ξόδευα ενέργεια. Πιστεύω πως σήμερα ξόδεψα σχεδόν 30% λιγότερη ενέργεια και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την προετοιμασία του αγώνα.»
Ερωτηματικό παραμένει ακόμη αν ο Zarco θα έχει τελικά μοτοσυκλέτα του 2017 του χρόνου στην Tech3, μιας κι ο επικεφαλής της Yamaha, Lin Jarvis, έχει διαψεύσει την πιθανότητα να έχει την M1 του 2018.
Παρόλα αυτά, η φετινή M1 έχει προκαλέσει αρκετούς «πονοκέφαλους» στους Rossi και Vinales.
Και πάλι όμως, ο περυσινός πρωταθλητής της Moto2 φρονεί πως γενικά η M1 του 2017 δεν ήταν μία κακή μοτοσυκλέτα, παρά την απόδοση που έδειξε να έχει στο τέλος της χρονιάς:
«Οι εργοστασιακοί αναβάτες είχαν πρόβλημα στο τέλος της σεζόν, τότε ίσως να μην ήταν σε θέση να λύσουν το πρόβλημα, για αυτό και να υπήρχαν αρνητικά σχόλια.
«Αλλά είχαν πολύ καλή απόδοση κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η μοτοσυκλέτα ήταν κακή.
«Ο Valentino στην Αραγονία είχε πολύ καλό ρυθμό κι είχε και τον τραυματισμό στο πόδι, επομένως… αν η μοτοσυκλέτα ήταν πραγματικά κακή, με τον τραυματισμό, δεν θα μπορούσε να είναι στην κορυφή για σχεδόν όλο τον αγώνα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify