Επισημοποιήθηκαν οι αλλαγές στους κανονισμούς της PowerStage

Rally Mexico

Σήμερα η FIA επισημοποίησε τις αλλαγές στους κανονισμούς της PowerStage, οι οποίοι είχαν ψηφιστεί πριν από περίπου δύο εβδομάδες.

Στους δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες τις σεζόν είδαμε μερικούς από τους οδηγούς να καθυστερούν ηθελημένα να πάρουν εκκίνηση στην PowerStage, επειδή ήταν αρκετά πίσω στην κατάταξη, ώστε να καθαρίσει ακόμα περισσότερο ο δρόμος για να σημειώσουν καλύτερο χρόνο και να πάρουν περισσότερους βαθμούς. Αυτοί οι οδηγοί ήταν ο Sebastien Ogier, στο Rally Σουηδίας και οι Thierry Neuville και Ott Tanak στο Rally Μεξικού.

Για κάθε λεπτό που αργούσαν να ξεκινήσουν έπαιρναν 10 δευτερόλεπτα ποινής, αλλά οι διαφορές που είχαν από το επόμενο πλήρωμα ήταν αρκετά μεγάλες, κι έτσι υπήρχε η δυνατότητα να περιμένουν για αρκετή ώρα.

Σε όλο αυτό θα βάλει τέλος η FIA από το Rally Κορσικής και έπειτα. Πλέον, όποιο πλήρωμα δεν εκκινεί στην καθορισμένη ώρα στην PowerStage δεν θα μπορεί να διεκδικήσει βαθμούς από αυτή. Οι λόγοι που το κάνει αυτό είναι πιο πολύ για την ασφάλεια, δηλαδή τα κενά ανάμεσα στα πληρώματα να είναι σταθερά ώστε να μην υπάρχει μεγάλη μετακίνηση των θεατών ανάμεσα στα περάσματα των πληρωμάτων.

Πέρα από την ασφάλεια που επικαλείται η FIA, αυτό το φαινόμενο έκανε και κακό στην εικόνα του αθλήματος, αφού η PowerStage μεταδίδεται απευθείας σε αρκετές χώρες ανά την υφήλιο. Επιπλέον, φέτος παρουσιάστηκε και η υπηρεσία του All Live, που δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να παρακολουθήσει όλες τις ειδικές απευθείας μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού του. Έτσι, το να μην βλέπεις τα περάσματα μερικών εκ των κορυφαίων οδηγών δεν είναι και ότι καλύτερο αφού έχεις πληρώσει για να τα δεις, είτε για το All Live είτε για την συνδρομητική τηλεόραση, που καλύπτει το WRC τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Αυτή η απόφαση ίσως δεν αρέσει σε κάποιες ομάδες ή οδηγούς, καθώς ήδη κάποιοι χρησιμοποίησαν αυτόν τον ευνοϊκό κανονισμό προς όφελος τους, ενώ τώρα δεν θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανένας. Ωστόσο, αυτό θα κρατήσει ψηλά την εικόνα του αθλήματος προς τα έξω.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

MotoGP: Tο πρόγραμμα του GP Αργεντινής

Next Article

Ζητά περιορισμούς στους νέους κανονισμούς η McLaren

Related Posts