Rally Φινλανδίας – 2η Μέρα – 1ο Loop: Μάχη Tanak – Ostberg

FIA World Rally Championship 2018 / Round 08 / Rally Finland 2018 / July 26-29, 2018 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC

Επικεφαλής του Rally Φινλανδίας μετά το τέλος του πρωινού loop της δεύτερης ημέρας του αγώνα είναι ο Ott Tanak, που δίνει μία σπουδαία μάχη με τον Mads Ostberg. Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Jari-Matti Latvala.

Οι πραγματικές ειδικές του Rally Φινλανδίας ξεκίνησαν σήμερα, με τον Ott Tanak να ξεκινάει αρκετά δυναμικά την μέρα του, κερδίζοντας την πρώτη ειδική. Ωστόσο, ο Mads Ostberg τον ακολουθούσε κατά πόδας και πήρε την πρωτοπορία στην 4η ειδική διαδρομή. Οι μάχες είναι ανοιχτές σε όλες τις θέσεις, αφού οι διαφορές είναι ακόμα αρκετά μικρές.

Ο Εσθονός «ξύπνησε» καλύτερα και κέρδισε αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική διαδρομή, αλλά στην συνέχεια είδε τον Mads Ostberg να του μαζεύει την διαφορά και να περνά στην πρώτη θέση, μία ειδική πριν το τέλος του loop. Στην τελευταία ο οδηγός της Toyota αντεπιτέθηκε και ξαναπέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα.

Ο Jari-Matti Latvala δεν είχε την αυτοπεποίθηση που ήθελε στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, αλλά στην συνέχεια την βρήκε και ανέβηκε στην τρίτη θέση.

Μάχη για την 4η θέση δίνουν οι Hayden Paddon και Teemu Suninen, με τον Φινλανδό να την κρατά μέχρι και την 5η ειδική, όπου μία έξοδος στην τελευταία στροφή, του κόστισε λίγο σε χρόνο, με τον Νεοζηλανδό να περνά μπροστά.

Στην 6η θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans, που σιγά σιγά βρίσκει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να οδηγήσει γρήγορα σε αυτές τις ειδικές.

Ο Sebastien Ogier, με το αναβαθμισμένο Fiesta WRC φαίνεται ότι πετυχαίνει τον σκοπό του, αφού βρίσκεται μπροστά από τον Βέλγο στην κατάταξη, και συνεχώς, σε κάθε ειδική, άνοιγε την μεταξύ τους διαφορά.

Ο Esapekka Lappi δεν ξεκίνησε καθόλου θετικά την μέρα του, αφού στα πρώτα χιλιόμετρα της πρώτης ειδική, σε μία αργή στροφή, έσβησε ο κινητήρας του Yaris WRC χάνοντας αρκετά δευτερόλεπτα. Στις επόμενες ειδικές δεν κατάφερε να πλησιάσει τον ρυθμό των teammate του, κάτι που τον περιόρισε στις πίσω θέσεις.

Ο Craig Breen ήταν ο άτυχος της πρώτης ειδικής, αφού μία πέτρα του προκάλεσε κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 40 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια σημείωσε γρήγορος χρόνους, αφού θέλει να έχει την καλύτερη δυνατή θέση για την αυριανή ημέρα.

Ο Thierry Neuville κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, όπως δήλωσε, αφού ξεκινά πρώτος στις ειδικές διαδρομές. Το νέο κεντρικό διαφορικό που έφερε η Hyundai δεν δείχνει να τον βοηθάει, καθώς δεν έχει την αίσθηση που θέλει από το αυτοκίνητο του. Ο Βέλγος προσπαθούσε να διορθώσει μία σημείωση στην 4η ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει την αλλαγή πορείας σε μία διασταύρωση που ακολουθούσε, χάνοντας αρκετό χρόνο.

Ο Andreas Mikkelsen βρισκόταν στην 8η θέση, μπροστά από τον Thierry Neuville πριν την έξοδο που είχε στην 4η ειδική διαδρομή. Ο Νορβηγός άκουσε λάθος μία σημείωση, μπήκε με μία ταχύτητα πάνω στην στροφή, με αποτέλεσμα να βγει στο χαντάκι. Ωστόσο, κατάφερε να συνεχίσει αλλά έχασε περίπου 3 λεπτά, και όποια ελπίδα για καλό αποτέλεσμα. Στην προηγούμενη ειδική είχε δηλώσει ότι χρειάζονται ακόμα δουλειά για να έχουν την αίσθηση που θέλουν στο i20 Coupe WRC με το νέο κεντρικό διαφορικό.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Πλήρωμα Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο
1 Ott Tanak/Martin Jarveoja 27:22.2
2 Mads Ostberg/Torstein Eriksen +1.1
3 Jari-Matti Latvala/Miika Anttila +9.7
4 Hayden Paddon/Sebastian Marshall +4.0
5 Teemu Suninen/Mikko Markkula +1.6
6 Elfyn Evans/Daniel Barritt +9.3
7 Sebastien Ogier/Julien Ingrassia +3.0
8 Esapekka Lappi/Janne Ferm +20.4
9 Craig Breen/Scott Martin +4.9
10 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul +13.5

Δείτε τι έγινε στην χθεσινή υπερειδική εδώ.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Alonso - Δεν θα είμαι εδώ το 2021, δε με νοιάζουν οι αλλαγές

Next Article

GP Ουγγαρίας - FP1: Ricciardo για αρχή

Related Posts