Η Επιτροπή του WRC έχει αποφασίσει σε μία σειρά αλλαγών για τη σεζόν του 2019, σε τεχνικούς κι αγωνιστικούς κανονισμούς, περιμένοντας την έγκριση από το ΠΣΜΑ.
Οι ιθύνοντες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally έχουν προτείνει ορισμένες αλλαγές, που αφορούν τόσο τον τεχνικό, όσο και τον αγωνιστικό τομέα, που αν πάρουν την έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ) στις 12 Οκτωβρίου, θα ισχύσουν από τη 1η Ιανουαρίου 2019.
Αρχικά, προτείνεται η μείωση των ημερών για δοκιμές από 55 σε 42 ετησίως, καθώς και η μείωση του ορίου των αγωνιστικών χιλιομέτρων από 500 σε 300-350 ανά rally.
Έπειτα, η Επιτροπή του WRC στοχεύει στην εξάλειψη του φαινομένου της εσκεμμένης εγκατάλειψης προς το τέλος ενός rally, ώστε να αλλάζουν κινητήρα για τον επόμενο αγώνα. Για αυτόν τον λόγο, προτείνει να θεσπιστούν συγκεκριμένα σημεία ενός rally στο οποίο μπορεί κανείς να εγκαταλείψει, ενώ παράλληλα προωθεί τον ορισμό ενός συγκεκριμένου αριθμού κινητήρων για κάθε αυτοκίνητο.
Επιπλέον, υπάρχει η σκέψη να αναφέρεται ρητά στους κανονισμούς πως κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει κανονικά την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς του στην εκκίνηση μίας ειδικής.
Επίσης, η R1 κατηγορία δεν θα χωρίζεται με βάση τα κυβικά εκατοστά, αλλά θα περιορίζονται σε 1600cc ατμοσφαιρικά και 1067cc υπετροφοδοτούμενα.
Τέλος, πέραν του πρωταθλητή που θα έει το #1, όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί της P1 κατηγορίας θα μπορούν να επιλέξουν τους αριθμούς τους.
Πηγή: rallysportmag.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify