Το Rally Μ. Βρετανίας ήταν ακόμα ένας ξεχωριστός αγώνας του φετινού συναρπαστικού πρωταθλήματος του WRC, ο οποίος περιελάμβανε ατυχίες, προβλήματα, λάθη και, φυσικά, μάχες. Ας δούμε αναλυτικά πως τα πήγαν οδηγοί και ομάδες.
Sebastien Ogier: Βαθμολογία 10/10
Ο Γάλλος πριν τον αγώνα είχε δηλώσει ότι στόχος του ήταν η νίκη, καθώς ήθελε να μειώσει την βαθμολογική διαφορά και να ξαναμπεί στο παιχνίδι του τίτλου. Στα μέσα της Παρασκευής η ιδέα της νίκης είχε χαθεί, αφού μετά το πρόβλημα στο κιβώτιο ο Ogier ήταν αρκετά πίσω στην κατάταξη. Το απόγευμα, και με το Fiesta να αποδίδει καλά, ο Γάλλος κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατάταξη, δίνοντας μάχη για την 2η θέση. Το Σάββατο, μετά την εγκατάλειψη του Tanak, ο Γάλλος βρέθηκε να παλεύει για την πρώτη θέση, η οποία έμοιαζε να έχει χαθεί την προηγούμενη μέρα. Το τέλος της ημέρας τον βρήκε στην 1η θέση, 4.4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Latvala. Την Κυριακή ο Φινλανδός ξύπνησε καλύτερα παίρνοντας την 1η θέση μετά τις δύο πρώτες ειδικές. Στην συνέχεια ο Ogier βρήκε την σπίθα του πρωταθλητή και πήρε την 5η του νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα και επέστρεψε δυναμικά στο παιχνίδι του τίτλου.
Jari-Matti Latvala: Βαθμολογία 9.5/10
Ο Φινλανδός δεν ξεκίνησε και τόσο δυναμικά τον αγώνα, αφού στις πρώτες ειδικές βρισκόταν εκτός πεντάδας. Στην συνέχεια της ημέρας αλλά του αγώνα εξελισσόταν συνεχώς, ανεβάζοντας τον ρυθμό του, και κερδίζοντας θέσεις. Το τέλος της Παρασκευής τον βρήκε στην 3η θέση, μόλις 2.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον τότε δεύτερο Thierry Neuville. Το Σάββατο συνέχισε να μάχεται για την 2η θέση αλλά μόλις μυρίστηκε την νίκη (μετά την εγκατάλειψη του Tanak) έγινε ο Jari-Matti που πάλευε στα ίσα με τον Sebastien Loeb, ανεβάζοντας αρκετά τον ρυθμό του. Αυτή η «άνοδος» την απόδοση κράτησε και μέχρι το τέλος του αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να κλέψει την νίκη από τον Ogier.
Esapekka Lappi: Βαθμολογία 8.5/10
Όπως και ο teammate του, Latvala, έτσι και ο Lappi έκανε ένα μέτριο ξεκίνημα στον αγώνα, αλλά στην συνέχεια κατάφερε να ανεβάσει ρυθμό, να βρει το θάρρος στις γλιστερές ειδικές διαδρομές και να ανέβει θέσεις. Το τέλος της Παρασκευής τον βρήκε στην μάχη της 2ης θέση, μπροστά από τον Sebastien Ogier. Το Σάββατο παρέμεινε στην μάχη αλλά δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των Ogier και Latvala για την νίκη και έμεινε να παλεύει για την τρίτη θέση με τον Breen. Την Κυριακή, και μετά το λάθος του Breen, τερμάτισε εύκολα στην τρίτη θέση.
Craig Breen: Βαθμολογία 8.5/10
Ο Ιρλανδός εκκινούσε 11ος την Παρασκευή, κάτι που δυσκόλευε αρκετά το έργο του, αφού οι συνθήκες στον δρόμο ήταν τρομακτικά κακές. Ωστόσο, για πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό, δεν αντιμετώπισε κάποια ατυχία η πρόβλημα! Το τέλος της ημέρας τον βρήκε 6η θέση, αλλά μέσα στην μάχη του βάθρου. Το Σάββατο, με καλύτερη θέση εκκίνησης, κινήθηκε σε παραπλήσιο ρυθμό με τους υπόλοιπους οδηγούς της μάχης, δείχνοντας ανταγωνιστικός. Την Κυριακή ήθελε να παλέψει για το βάθρο, αλλά ένα τετακέ στην PowerStage, που ήταν 2η ειδική της ημέρας, τον περιόρισε στην 4η θέση.
Thierry Neuville: Βαθμολογία 7/10
Ο Βέλγος την Παρασκευή είχε μία από τις καλύτερες θέσεις εκκίνησης για τον συγκεκριμένο αγώνα αλλά δεν κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό των οδηγών που ακολουθούσαν, βρισκόμενος στην 5η θέση στα μισά της μέρας. Το απόγευμα εμφανίστηκε βελτιωμένος, ανεβαίνοντας στην 2η θέση. Το Σάββατο δεν ξεκίνησε καλά για τον ίδιο, αφού σημείωσε μόλις τον 8ο χρόνο στην πρώτη ειδική. Στην επόμενη ειδική έκανε ένα λάθος, πέφτοντας σε ένα χαντάκι, χάνοντας περίπου 50 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια της μέρας οι χρόνοι του ήταν κάκιστοι, και είχαν ως αποτέλεσμα να πέσει στην 9η θέση. Την Κυριακή ανέβασε τον ρυθμό του, πλησίασε τους οδηγούς που έδιναν μάχη για την 5η θέση και με την βοήθεια των teammate του πήρε την 5η θέση.
Andreas Mikkelsen: Βαθμολογία 6/10
Ο Νορβηγός καθ’όλη την διάρκεια της Παρασκευής ήταν κάκιστος. Οι χρόνοι του ήταν αρκετά μακριά από τους των υπόλοιπων οδηγών της μεγάλης κατηγορίας, και πολύ κοντά στους χρόνους που σημείωνε ο Rovanpera με το Skoda Fabia R5. Το Σάββατο βελτιώθηκε αρκετά ανεβαίνοντας από την 9η θέση στην 6η, δίνοντας μάχη με τον Ostberg και τον Paddon για την 5η. Την Κυριακή περιόρισε λίγο τον ρυθμό του ώστε να καταφέρει να ανέβει θέσεις ο Neuville, αλλά με το λάθος που έκανε ο Ostberg, κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση.
Hayden Paddon: Βαθμολογία 6/10
Ο Νεοζηλανδός της Hyundai έκανε ένα αρκετά κακό ξεκίνημα την Παρασκευή, αφού στα μισά της μέρας ήταν στην 10η θέση! Το απόγευμα βελτιώθηκε κάπως και ανέβηκε στην 7η θέση. Το Σάββατο του σημαδεύτηκε από τις λάθος επιλογές ελαστικών, αφού το πρωί επέλεξε 5 μεσαία και το απόγευμα 5 μαλακά, ενώ έπρεπε να κάνει το αντίθετο. Το τέλος της ημέρας τον βρήκε πάλι στην 7η θέση, στην μάχη της 5αδας. Την Κυριακή συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και συμπλήρωσε το 5-6-7 της Hyundai.
Mads Ostberg: Βαθμολογία 6/10
Ο Νορβηγός ήταν ακόμα ένας από τους οδηγούς που δεν τα πήγαν και τόσο καλά την Παρασκευή, αφού οι χρόνοι του τον περιόρισαν στις χαμηλές θέσεις της δεκάδας. Το Σάββατο εμφανίστηκε αρκετά βελτιωμένος, σημειώνοντας άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους. Το απόγευμα έπεσε λίγο ο ρυθμός του, αλλά παρέμεινε στην 5η θέση. Την Κυριακή, ένα τετακέ στο δεύτερο πέρασμα της PowerStage τον έριξε στην 8η θέση, όπου και τερμάτισε.
Elfyn Evans: Βαθμολογία 9/10
Ο Ουαλός είχε κερδίσει τον πρώτο του αγώνα πέρσι στο Rally Μ. Βρετανίας αλλά είχε πλεονέκτημα από τα ελαστικά της DMACK. Φέτος, που είχε τα ίδια ελαστικά με τους υπόλοιπους οδηγούς, έδειξε ότι είχε την ταχύτητα να παλέψει για ακόμα μία χρονιά για την νίκη. Το τέλος του πρώτου loop της Παρασκευής τον βρήκε στην 2η θέση, 8.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Tanak. Μετά το service, στην απλή διαδρομή προς την 7η ειδική το Fiesta ξεκίνησε να ρετάρει, με τον Ουαλό να κάνει ότι μπορεί για να επισκευάσει την βλάβη, χωρίς να καταφέρει να την επισκευάσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εγκαταλείψει. Επέστρεψε το Σάββατο, αλλά δεν είχε κανένα λόγο να πιέσει και να σημειώσει χρόνους.
Ott Tanak: Βαθμολογία 8/10
Ο Εσθονός έκανε ακόμα έναν τρομερό αγώνα μέχρι και το δεύτερο πέρασμα της ειδική Sweet Lamp Hafren, όπου προσγειώθηκε πολύ άτσαλα σε ένα άλμα, που είχε ως αποτέλεσμα η ποδιά να πιεστεί και να τρυπήσει το ψυγείο, κάτι που τον έθεσε εκτός συνέχειας. Την Κυριακή επέστρεψε, καταφέροντας να πάρει 4 βαθμούς από την PowerStage. Η βαθμολογία του είναι 8/10 αφού το λάθος του Σαββάτο είναι οδηγικό (δεν τοποθέτησε σωστά το αυτοκίνητο πριν το άλμα).
Teemu Suninen: Βαθμολογία 7/10
Ο νεαρός Φινλανδός είχε ξεκινήσει αρκετά καλά το Rally Μ. Βρετανίας, όντας ο ταχύτερος στο Shakedown. Οι καλές του επιδόσεις συνεχίστηκαν και το πρωί του Σαββάτου, με το τέλος του πρώτου loop να τον βρίσκει στην 4η θέση. Στην 8η ειδική έχασε χρόνο, αφού είχε έναν τετακέ. Στην επόμενη, και τελευταία ειδική της ημέρας, προσπάθησε να πάρει πίσω τον χαμένο χρόνο, αλλά είχε έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Δεν κατάφερε να επιστρέψει το Σάββατο, αφού είχε προκληθεί ζημιά στο Roll Cage στου Ford Fiesta WRC.
Καλύτερος οδηγός του αγώνα: Sebastien Ogier, o Γάλλος δεν παράτησε τον αγώνα μετά τα προβλήματα της Παρασκευής και πήρε μία πολύ σπουδαία νίκη.
Χειρότερος οδηγός του αγώνα: Andreas Mikkelsen, o Νορβηγός ήταν κατώτερος των περιστάσεων για ακόμα έναν αγώνα.
Καλύτερη ομάδα του αγώνα: Toyota, η Ιαπωνική ομάδα ήταν για ακόμα έναν αγώνα πολύ δυνατή και με τους τρεις οδηγούς της.
Χειρότερη ομάδα του αγώνα: Hyundai, οι Κορεάτες εμφανίστηκαν ανταγωνιστικοί μόνο με τον Thierry Neuville την Παρασκευή.
Επόμενος σταθμός του WRC το Rally Καταλωνίας στις 25-28 Οκτωβρίου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify