Έδωσε εξηγήσεις ο Whiting για την ποινή του Vettel

Ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whiting, έδωσε εξηγήσεις για την ποινή που πήρε ο Sebastian Vettel στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Austin.

Μετά τις τρεις θέσεις ποινή που πήρε ο Γερμανός, επειδή δεν μείωσε αρκετά την ταχύτητα του κατά την διάρκεια της κόκκινης σημαίας, υπήρξαν αρκετές αντιδράσεις και σχόλια για τον συγκεκριμένο κανονισμό.

«Είναι καλύτερο να έχουμε έναν σκληρό και γρήγορο κανόνα επειδή μας ρωτούν συνέχεια πόσο πρέπει να μειώσουν ταχύτητα,» δήλωσε ο Whiting.

«Είναι λίγο πολύ ότι κάνουν και οι ομάδες με τα μονοθέσια, θέλουν να μάθουν πόσο μπορούν να τα πιέσουν. Έχουν ένα ξεκάθαρο όριο και είναι κάτι εύκολο να ακολουθήσεις και νομίζω ότι ήταν ένα οδηγικό λάθος.»

Κατά την διάρκεια της σεζόν η FIA αύξησε το χρονικό όριο το οποίο ελέγχει την ταχύτητα των μονοθεσίων σε περιπτώσεις SC, VSC και κόκκινης σημαίας.

«Πιστεύω ότι είναι μία αρκετά λογική προσέγγιση γιατί η αρχή ήταν ότι δεν υπήρχε καμία απαίτηση που να σου λέει πόσο να μειώσεις ταχύτητα σου όταν υπήρχε κόκκινη σημαία που σε ορισμένες περιπτώσεις έβγαινε  ενώ υπήρχε αυτοκίνητο ασφαλείας ή εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

«Τους είχαμε πει πόσο πρέπει να μειώσουν την ταχύτητα τους όταν υπάρχει SC ή VSC αλλά όχι στην κόκκινη σημαία, έτσι ήταν κάτι λογικό που έπρεπε να κάνουμε. Οι ομάδες πίστευαν ότι έπρεπε να εφαρμόσουμε ακριβός το ίδιο σύστημα και με την κόκκινη σημαία.»

Μάλιστα, ο Βρετανός πιστεύει ότι αυτός ο  κανονισμός επιβάλετε κανονικά στους οδηγούς και δεν κάνει διακρίσεις.

«Μέχρι τώρα είχαμε τρεις περιπτώσεις οδηγών που δεν ακολούθησαν τον κανονισμό. Στην μία από αυτές τις περιπτώσεις ήταν οδηγικό λάθος και το παραδέχθηκε ο οδηγός, και αυτός ήταν ο Daniel Ricciardo στην Αυστραλία.

«Ο Esteban Ocon στην Suzuka και ο Sebastian Vettel στην Αμερική, δεν ξέρω ακριβός τι έκαναν, γιατί δεν ακολούθησαν τον συγκεκριμένο χρόνο που τους δίνουμε, αλλά δείχνουν να το διαχειρίζονται τέλεια υπό το καθεστώς SC και VSC.

«Δεν ξέρω αν φταίει ότι οι οδηγοί το ξεχνούν. Είναι ξεκάθαρο, όλα οι φωτεινές πινακίδες δείχνουν κόκκινο χρώμα, δεν μπορείς να μην το προσέξεις τόσο εύκολα. Αλλά δεν έκανε καλή δουλειά στην συγκεκριμένη περίπτωση.»

Τέλος, ο ίδιος τόνισε πως οι τρεις θέσεις ποινής που πήρε ο Ricciardo έδωσαν το παράδειγμα και για ποινές των υπόλοιπων οδηγών που ακολούθησαν.

«Αν κάποιος δεν μειώνει αρκετά την ταχύτητα του κατά την διάρκεια της κόκκινης σημαίας, νομίζω είναι κάτι πολύ σημαντικό. Στις οδηγίες μας έχουμε ποινή 5 θέσεων. Οι οδηγίες κάνουν αυτό που λέει και το όνομα τους, είναι οδηγίες.

«Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι αυτό που έκανε ο Daniel στην Αυστραλία δεν ήταν πολύ σοβαρό, και έδωσαν μικρότερη ποινή. Σίγουρα θα ένιωσε ότι ήταν μία τεράστια ποινή, αλλά αυτή είναι η παράδοση. Νομίζω ότι όταν το βλέπεις ξεκάθαρα υπό το φως της ημέρας είναι κακό να μην μειώνεις αρκετά την ταχύτητα  σου στην κόκκινη σημαία, όπως και να το δεις.»

Πηγή: RaceFans.net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλαγές στον σχεδιασμό της πίσω ζάντας έκανε η Mercedes, υπό το φόβο της Ferrari

Next Article

Race Podcast #12: Το Grand Prix ΗΠΑ

Related Posts