Ο Malcolm Wilson δήλωσε ότι θα κάνει τα πάντα για την μειωθεί η απόδοση του Fiesta WRC το 2019, παρά την αποχώρηση του Sebastien Ogier.
Η μεταγραφή του Sebastien Ogier στην Citroen έφερε σε δύσκολη θέση τόσο τον Malcolm Wilson όσο και την ομάδα του, την M-Sport, αφού έμεινε χωρίς πρώτο οδηγό αλλά και χωρίς κάποιον βασικό χορηγό.
Ο Wilson και η ομάδα του κάνουν μεγάλες προσπάθειες για να βρεθούν στην εκκίνηση του Rally Μόντε Κάρλο, ενώ ετοιμάζουν και σημαντικές αναβαθμίσεις στο Fiesta WRC ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.
«Ο στόχος είναι να παραμείνουμε σε κορυφαίο επίπεδο,» δήλωσε ο Wilson.
«Αν συμμετέχουμε την επόμενη σεζόν θα είναι μόνο με δύο αυτοκίνητα εκτός και αν κάποιος πληρώσει για το τρίτο.
«Μάθαμε πολλά από τον Sebastien και δεν έχω καμία θέληση να κάνω οτιδήποτε για να μειωθεί το επίπεδο της απόδοσης.
«Σίγουρα, δεν θα μένουμε στα ίδια καλά ξενοδοχεία, και υπάρχουν αρκετά πράγματα που δεν θα κάνουμε του χρόνου.
«Θα κοιτάμε το κόστος – στο οτιδήποτε – αλλά δεν θα κάνουμε τίποτα που θα έχει μεγάλη επίδραση στο αυτοκίνητο.»
Η M-Sport έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία της για την νέα σεζόν, αφού ολοκλήρωσε δύο ημέρες δοκιμών με τον Teemu Suninen στις Γαλλικές Άλπεις ενόψει Rally Μόντε Κάρλο. Στο Fiesta WRC αναμένεται να έρθουν μεγάλες και σημαντικές αναβαθμίσεις μέσα στην σεζόν του 2019.
«Έχουμε πολύ δουλειά ακόμα στην βελτίωση του αυτοκινήτου. Έχουμε νέα αεροδυναμικά μέρη και νέα μέρη στον κινητήρα. Τα αεροδυναμικά θα ομολογκαριστούν τον Μάρτιο, για το Μεξικό αν συμμετέχουμε.
«Δεν θα έλεγα ότι τα νέα πίσω αεροδυναμικά βοηθήματα ήταν λάθος από πλευράς απόδοσης, αλλά ήταν λάθος από την άποψη της αξιοπιστίας,» εξήγησε ο Wilson.
«Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, δεν μπορούμε να ξοδεύουμε λεφτά για να βάζουμε νέα μέρη στο αυτοκίνητο όπως η Toyota στην Αυστραλία – πρέπει να ξόδεψαν περίπου στις 200.000 λίρες για πάνελ.
«Αυτά τα μέρη στοιχίζουν αρκετά, και στοιχίζουν τόσο γιατί είναι περίπλοκα και αποτελούνται από πολλά διαφορετικά κομμάτια.
«Ίσως θα είναι καλύτερο με τους νέους κανονισμούς να βρούμε μία λύση, αν μπορούμε να επηρεάσουμε τα αεροδυναμικά με την μείωση του κόστους.»
Ο Wilson εμφανίζεται αισιόδοξος για το μέλλον, αφού η Ford φαίνεται να βοηθάει αρκετά την ομάδα του στα τεχνικά θέματα, και να επενδύει αρκετά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.
«Ίσως έχουμε μερικά νέα μέρη στον κινητήρα στο Μόντε Κάρλο, όπως αλλαγές στα μπεκ ψεκασμού – οι πιο μεγάλες αναβαθμίσεις θα έρθουν πιο μετά, όπου ελπίζουμε να φέρουμε καπάκι στον κινητήρα.
«Αυτά τα μεγάλα μέρη χρειάζονται και μεγάλες επενδύσεις και εκεί είναι που βοηθάει η Ford από τεχνικής άποψης, κάνουν πολλά για εμάς.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify