Rally Μόντε Κάρλο – 2η Ημέρα – 1ο Loop: Πέρασε μπροστά ο Neuville

Η τύχη και οι επιλογές ελαστικών έπαιξαν ρόλο στο πρωινού loop της δεύτερης ημέρας του Rally Μόντε Κάρλο, με τις αλλαγές στην κατάταξη να είναι αρκετές.

Για τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές οι οδηγοί της M-Sport και την Toyota επέλεξαν 4 χειμερινά με καρφιά, 2 πολύ μαλακά. Οι οδηγοί της Citroen επέλεξαν 4 χειμερινά με καρφιά και 2 μαλακά. Ο Neuville 3 χειμερινά με καρφιά και 1 πολύ μαλακό και 2 μαλακά, ο Mikkelsen 3 χειμερινά με καρφιά και 3 μαλακά και ο Loeb 2 χειμερινά με καρφιά, 2 πολύ μαλακά και 2 μαλακά.

Οι οδηγοί που επέλεξαν πιο πολλά ελαστικά με καρφιά υπολόγιζαν στην πρώτη ειδική της ημέρας, η οποία ακυρώθηκε λόγω του κόσμου. Έτσι η επιλογή αυτή τους γύρισε μπούμερανγκ, και έχασαν χρόνο στην επόμενη (SS4).

Ο Thierry Neuville ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη από τις δύο ειδικές και πέρασε στην πρώτη θέση της κατάταξης. Στην δεύτερη ειδική του loop έχασε λίγο χρόνο, αφού το πίσω δεξιά ελαστικό του ήταν αρκετά φθαρμένο, έφτασε με τα λινά στον τερματισμό της ειδικής.

Στην δεύτερη θέση παραμένει ο Sebastien Ogier, που έχασε χρόνο με στην 4η ειδική διαδρομή εξαιτίας των ελαστικών, αλλά ανέκαμψε στην επόμενη και βρίσκεται κοντά στον πρώτο Neuville.

Ένας άλλος χαμένος από την επιλογή ελαστικών ήταν ο Ott Tanak, που έπεσε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, αλλά βρίσκεται ακόμα σε επαφή με τους άλλους δύο.

Η ακύρωσε της πρώτης ειδική βοήθησε αρκετά τον Sebastien Loeb, αφού τα ελαστικά για στεγνό τον βοήθησαν να κερδίσει την 4η ε.δ παρά το κλατάρισμα που είχε προς το τέλος της ειδικής. Στην επόμενη δεν κατάφερε να είναι το ίδιο γρήγορος εξαιτίας του βρώμικου δρόμου, αλλά είχε καλή αίσθηση από το νέο του αυτοκίνητο.

Στην 5η θέση ανέβηκε ο Andreas Mikkelsen o οποίος έδειξε ότι μπορεί, επιτέλους, να κινηθεί ανταγωνιστικά με το i20 Coupe WRC. Πίσω του στην 6η θέση βρίσκεται ο Jari-Matti Latvala που κατάφερε να βρει ρυθμό στην τελευταία ειδική της ημέρας.

Στην 7η θέση έπεσε ο Esapekka Lappi, αφού έχανε συνεχώς χρόνο με τα λάθος ελαστικά. Στην 8η θέση ακολουθεί ο Elfyn Evans που συνεχίζει προσεκτικά, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Kris Meeke και Pontus Tidemand. Ο Meeke έχασε αρκετά δευτερόλεπτα στην τελευταία ειδική, καθώς το μπροστά μέρος του Yaris WRC είχε γεμίσει με φύλλα, με αποτέλεσμα να χάσει όλη την πίεση του turbo στα τελευταία 5 χιλιόμετρα, και να του σβήσει ο κινητήρας σε μερικές φουρκέτες.

Στις ειδικές επανήλθε σήμερα ο Teemu Suninen που θέλει να μαζέψει εμπειρίες από τον αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Πλήρωμα Χρόνος /Διαφορά από τον προηγούμενο
1 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul 55:21.0
2 Sebastien Ogier/Julien Ingrassia +3.4
3 Ott Tanak/Martin Jarveoja +13.5
4 Sebastien Loeb/Daniel Elena +33.7
5 Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger +12.8
6 Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila +2.2
7 Esapekka Lappi/Janne Ferm +4.2
8 Elfyn Evans/Scott Martin +3.3
9 Kris Meeke/Sebastian Marshall +1.3
10 Pontus Tidemand/Ola Floene +1:57.1

Δείτε το πρόγραμμα του αγώνα εδώ.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στις 11 Φεβρουαρίου θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο η Toro Rosso

Next Article

Ιδού το πρώτο trailer του WRC 8 (video)

Related Posts