Η Philip Morris δηλώνει βέβαιη πως η ‘Mission Winnow’ συμβαδίζει με το κανονιστικό πλαίσιο της Formula 1 σχετικά με τη διαφήμιση καπνών, παρά τις έρευνες που ξεκίνησαν από τις αυστραλιανές αρχές.
Χθεσινό δημοσίευμα, που μετέδωσε και το TotalRacing.gr, ανέφερε πως οι αυστραλιανές αρχές θα ξεκινήσουν έρευνα σχετικά με το αν η ‘Mission Winnow’ καμπάνια της PMI είναι απλώς μία «βιτρίνα» της Marlboro, ώστε αυτή να διαφημίζεται στα μονοθέσια της Ferrari.
Ωστόσο, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της PMI, Tommaso di Giovanni, δήλωσε στο motorsport.com πως η εταιρεία του συμβαδίζει απόλυτα με τους κανονισμούς γύρω από τη διαφήμιση καπνών:
«Η εταιρεία και τα σύμβολά της στο livery της Scuderia Ferrari Mission Winnow, αλλά και στο site, συμβαδίζουν με τους νόμους που ισχύουν στην Αυστραλία και την Περιφέρεια της Βικτώρια.
«Γνωρίζουμε για τη συζήτηση σχετικά με τη Mission Winnow στην Αυστραλία και είμαστε σε συνεργασία με τους διοργανωτές για να κατανοήσουμε τις ενστάσεις των αρχών και να τους δώσουμε απαντήσεις.
«Η Mission Winnow δεν διαφημίζει ή προωθεί προϊόντα της εταιρείας μας. Στην πραγματικότητα, έχει σχεδιαστεί για να επικοινωνήσει την αφοσίωσή μας στο να βελτιωνόμαστε σε ό,τι κάνουμε.
«Η Mission Winnow ανοίγει ένα παράθυρο στη νέα Philip Morris International και τους συνεργάτες μας, στην αφοσίωσή μας και στο κίνητρό μας να βελτιωνόμαστε και να εξελισσόμαστε – και στο να συνεισφέρουμε στην πρόοδο του κοινωνικού συνόλου.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify