Συνέντευξη – Nico Hulkenberg: Τα καλύτερα αποτελέσματα είναι μπροστά μας

Ο Nico Hulkenberg μίλησε στο TotalRacing.gr με την αρχή της νέας χρονιάς, για τη Renault, για τον Daniel Ricciardo και για τις απαιτήσεις που έχει από τον ίδιο του τον εαυτό.

Κατά πολλούς, ο ‘Hulk’ ανήκε σε εκείνη την κατηγορία οδηγών που αξίζουν πολλά παραπάνω από αυτά που έχουν αυτή τη στιγμή. Ο Γερμανός ακόμα δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως είναι ένας εκ των πλέον ταλαντούχων του grid.

Στη Renault, φαίνεται να έχει βρει το «λιμάνι» του, την ομάδα με την οποία θέλει να πετύχει όσα δεν έχει μέχρι τώρα.

Το TotalRacing.gr είχε την ευκαιρία να μιλήσει μαζί του εφ’ όλης της ύλης.

-Nico, πέρσι η Ρενό τερμάτισε τη σεζόν στην 4η θέση των κατασκευαστών, αναμφισβήτητα μια καλή επίδοση με βάση την απουσία της εργοστασιακής υποστήριξης από το 2009 και μέχρι μόλις λίγα χρόνια πριν. Με δεδομένο ότι η συνεχής βελτίωση θα είναι μέρος της χρονιάς και για το 2019, ποιοι είναι οι στόχοι για τη νέα σεζόν;

«Οι στόχοι είναι ξεκάθαροι. Πρέπει να είμαστε σε θέση άμεσα να ανταγωνιστούμε τις ομάδες που διεκδικούν βάθρα, νίκες και πρωταθλήματα. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε, ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο, γιατί οι αντίπαλοι μας είναι πολύ δυνατοί, αλλά πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε.»

-Φέτος έχεις έναν νέο teammate. O Daniel Ricciardo είναι μόλις ο δεύτερος οδηγός που βρίσκεται στην ίδια ομάδα με σένα που έχει καταφέρει να πάρει νίκη. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους οδηγούς αυτή τη στιγμή κι έχει έρθει να αναμορφώσει την εικόνα της Renault. Εσύ πως βλέπεις την προσθήκη αυτή και πως πιστεύεις ότι θα λειτουργήσει η συνεργασία σας για την ομάδα αλλά και προσωπικά, σαν κίνητρο;

«Ο Daniel είναι σπουδαίος οδηγός, έχει πολύ ταλέντο και το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν. Σαν μέλος της ομάδας περιμένω να το αποδείξει και στην Renault. Προσωπικά, θέλω να ανταγωνίζομαι απέναντι στους καλύτερους και είναι δεδομένο ότι θα προσπαθήσω να τον νικήσω κάθε φορά που βρίσκομαι στην πίστα. Παρόλα αυτά, έχουμε καλές σχέσεις και οι 2 θέλουμε το μονοθέσιο να είναι όσο πιο γρήγορο γίνεται, οπότε έχουμε ταιριάξει σαν δίδυμο. Θέλω να του δυσκολέψω τη ζωή, αλλά ταυτόχρονα θέλω και να βελτιωθεί η ομάδα και το μονοθέσιο.»-Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στην φετινή σεζόν είναι η οριοθέτηση του ελάχιστου βάρους θέσης+οδηγού στα 80 κιλά. Εσύ ως ένας αρκετά ψηλός, αλλά και βαρύτερος οδηγός σε σχέση με το υπόλοιπο grid, θεωρητικά βλέπεις ένα μεγάλο μειονέκτημα να αφαιρείται. Θεωρείς ότι αυτό ισχύει και στην πράξη;

«Βεβαίως και ισχύει, είναι ένα μέτρο που πρώτα απ’ όλα μας βοηθά να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και το πρόγραμμα εκγύμνασης πριν και κατά τη διάρκεια της σεζόν. Πλέον δεν είναι απαραίτητο, ειδικά για τους βαρύτερους οδηγούς να ελέγχουν και να περιορίζουν το βάρος τους. Ήταν μια αρκετά επικίνδυνη τακτική, η οποία επιτέλους ξεπεράστηκε.»

-Έχεις πετύχει μερικά σπουδαία αποτελέσματα σχεδόν σε κάθε σεζόν της καριέρας σου στην Formula 1. Ποιο θεωρείς ότι ήταν το σπουδαιότερο;

«Το σπουδαιότερο επίτευγμα δεν νομίζω πως έχει έρθει ακόμη. Σίγουρα η pole στην Βραζιλία ήταν φανταστικό αποτέλεσμα, αλλά νομίζω ότι με τη βοήθεια της Renault, τα καλύτερα αποτελέσματα είναι μπροστά μας και δουλειά μας είναι να τα επιτύχουμε.»

-Βλέποντας τον ανταγωνισμό που έχεις εάν θελήσεις να πάρεις μια νίκη στην F1, οι αντίπαλοι είναι πολλοί. Από τον teammate σου μέχρι τους Hamilton και Vettel υπάρχουν τουλάχιστον 8 οδηγοί που πρέπει να νικήσεις για να το πετύχεις. Ποιον θεωρείς τον δυσκολότερο;

«Καλή ερώτηση. Όλοι οι οδηγοί της Formula 1 είναι οι καλύτεροι του κόσμου, αλλιώς δεν θα βρίσκονταν εδώ. Σίγουρα κάποιοι είναι καλύτεροι από άλλους, άλλωστε μόνο ένας είναι ο πρωταθλητής στο τέλος της κάθε σεζόν. Εάν θέλω να πάρω νίκες, τότε θα πρέπει να κερδίσω τον καλύτερο, οπότε θα πω τον πρωταθλητή. Αλλά φυσικά δεν χωράει αμφιβολία ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να κερδίσεις τον Daniel, τον Seb ή τον Max.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τα setups είναι πιο σημαντικά από ό,τι φαίνεται

Next Article

Τεράστια η δύναμη του κινητήρα της Honda, σύμφωνα με τον Wolff

Related Posts