Η Mercedes υποχρεώθηκε να αλλάξει την εμπρός πτέρυγά της πριν την έναρξη του Κινεζικού GP.
Η γερμανική ομάδα κατέφθασε στη Σαγκάη με νέο σχεδιασμό στην εμπρός αεροτομή της, με κύριο χαρακτηριστικό το πιο κοντό endplate στα πλάγια.
Αυτός ο νέος σχεδιασμός προσιδιάζει αρκετά σε εκείνον των αεροτομών των παλιών κανονισμών, αφού δε συμφωνούσε με το Άρθρο 3.3.5 των τεχνικών κανονισμών, που ορίζουν πως η γεωμετρία των endplates θα πρέπει να είναι πιο απλή, αν και μέσα αναφέρεται πως «το 95% της επιφάνειας του endplate πρέπει να καλύπτεται από αυτό», κι αυτό το 5% προσπάθησε να εκμεταλλευτεί η Mercedes.
H FIA έλεγξε την πτέρυγα κι έκρινε πως παραβαίνει τους κανονισμούς, αναγκάζοντας τους πρωταθλητές να αλλάξουν τον σχεδιασμό, τρέχοντας τελικά με μία νόμιμη αεροτομή στις ελεύθερες δοκιμές.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify