Η σεζόν του WRC έχει φτάσει στο μέσον της, και ήρθε η ώρα για το δεύτερο Power Ranking της χρονιάς.
Οι οδηγοί:
1. Ott Tanak (+0)
Ο Εσθονός συνεχίζει με εξαιρετική φόρμα στο φετινό πρωτάθλημα, με την απτή του ταχύτητα να άπιαστη από τους υπόλοιπους οδηγούς. Σε κάθε αγώνα, ανεξαρτήτως θέσης εκκίνησης καταφέρνει να σημειώνει άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους. Ωστόσο, ένα κλατάρισμα στην Κορσική και ένα πρόβλημα στην ηλεκτρικά στην Αργεντινή του κόστισαν αρκετά σε βαθμούς.
2. Thierry Neuville (+1)
Ο Βέλγος είναι φανερά πιο γρήγορος από τους τρεις πρώτους αγώνες, καταφέρνοντας να είναι στη μάχη σχεδόν σε κάθε rally. Μετά την νίκη του στην Αργεντινή, ήρθε ένα μεγάλο ατύχημα στην Χιλή το οποίο απλά του κόστισε βαθμούς και όχι σε ψυχολογία και ταχύτητα. Με την τρίτη θέση που έχει στην βαθμολογία, θα έχει και μία καλή θέση εκκίνησης στους επόμενους αγώνες για να αντεπιτεθεί.
3. Sebastien Ogier (-1)
Ο Sebastien Ogier είναι ο μόνος από τους τρεις διεκδικητές του τίτλου που δεν έχει καταφέρει να πάρει νίκη στους τελευταίους 4 αγώνες. Μπορεί το C3 WRC να μην είναι τόσο ανταγωνιστικό, αλλά ο Γάλλος 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής καταφέρνει να το φέρνει σταθερά στο βάθρο των νικητών, κι αυτό του χαρίζει την πρώτη θέση στην βαθμολογία.
4. Elfyn Evans (+1)
Ο Ουαλός της M-Sport συνεχίζει ανοδικά την σεζόν του, δείχνοντας ότι μπορεί να κινηθεί, ακόμα και να διεκδικήσει νίκες από τον άπιαστο Tanak. Αυτό τον βοήθησε να μειώσει την βαθμολογική διαφορά από τον Meeke, και μάλιστα να περάσει και μπροστά του.
5. Sebastien Loeb (+2)
Ο Γάλλος 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει σχεδόν μάθει το i20 Coupe WRC, κι αυτό φάνηκε από τον πρώτο του χωμάτινο αγώνα με το αυτοκίνητο στην Χιλή, όπου κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση.
6. Dani Sordo (-)
Ο Ισπανός της Hyundai έχει κάνει ένα καλό ξεκίνημα στην part-time συμμετοχή του φέτος, δείχνοντας ότι μπορεί να παλέψει για καλά αποτελέσματα παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε σε μερικούς αγώνες.
7. Kris Meeke (-3)
Ο Kris Meek είναι ο δεύτερος οδηγός της Toyota στην βαθμολογία κι αυτό εξαιτίας των κακών εμφανίσεων του Latvala. Είναι γρήγορος, αλλά, όπως είναι γνωστό, του λείπει η σταθερότητα, αν και φέτος μοιάζει να έχει δουλέψει πάνω, σε αυτό σε σχέση με άλλες χρονιές.
8. Teemu Suninen (+2)
Μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα στην σεζόν, ο Φινλανδός της M-Sport βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα, τόσο από θέμα ταχύτητας αλλά και από θέμα σταθερότητας, τερματίζοντας συχνά στην πρώτη πεντάδα.
9. Jari-Matti Latvala (-3)
Ο πολύπειρος Φινλανδός της Toyota συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, αφού δεν έχει καταφέρει να κάνει σταθερούς και καλούς αγώνες είτε από δικά του λάθη είτε από προβλήματα στο Yaris WRC.
10. Esapekka Lappi (-1)
Ο Φινλανδός κάνει μία κάκιστη σεζόν, αφού μετά το πυροτέχνημα στην Σουηδία δεν έχει καταφέρει να φανεί ανταγωνιστικός σχεδόν σε κανέναν αγώνα. Το C3 WRC φαίνεται να μην τον βολεύει καθόλου, κάτι που έγινε έκδηλο την εμφάνιση του στο Rally Κορσικής.
11. Andreas Mikkelsen (+0)
Μπορεί να πήρε την δεύτερη θέση στο Rally Αργεντινής, αλλά εμφάνιση του στη Χιλή ήταν άκρως απογοητευτική, αφού τερμάτισε σχεδόν 5 λεπτά πίσω από τον πρώτο χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα. Αυτό τον έθεσε εκτός ομάδας για τον αγώνα της Πορτογαλίας και πλέον μόνο σίγουρη δεν μπορεί να λογίζεται η θέση του στην Hyundai.
Οι ομάδες:
1. Hyundai (-1)
Η Κορεατική ομάδα έχει ανακάμψει αρκετά από τους τρεις πρώτους αγώνες, με το i20 Coupe WRC να είναι όλο και πιο γρήγορο αγώνα με τον αγώνα. Επίσης ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Andrea Andamo, φαίνεται διατεθειμένος να πάρει ό,τι αποφάσεις χρειάζονται για να κατακτήσουν τουλάχιστον το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
2. Toyota (+1)
Μπορεί το Yaris WRC να είναι στην τρίτη του σεζόν αλλά εξακολουθεί να έχει προβλήματα, τα οποία έχουν στερήσει βαθμούς τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όσο και στο πρωτάθλημα των οδηγών.
3. M-Sport (-1)
Η Βρετανική ημι-εργοστασιακή ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά με το Fiesta WRC, το οποίο είναι ανταγωνιστικό σε όλες τις συνθήκες στα χέρια των οδηγών της.
4. Citroen (+2)
Οι Γάλλοι είχαν κάνει ένα καλό ξεκίνημα αλλά από την Κορσική και έπειτα το C3 WRC φαίνεται να είναι κατώτερο των περιστάσεων, με τον Ogier να πιέζει την ομάδα να φέρει αναβαθμίσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify