Ο Lewis Hamilton παραδέχθηκε ότι είχε πρόβλημα με την θερμοκρασία της μονάδας ισχύος του κατά τη διάρκεια του Αυστριακού GP, κάτι που να ανάγκασε να κάνει «βόλτα» μέχρι το τέλος του αγώνα.
Ο Βρετανός ξεκίνησε δυναμικά στο GP Αυστρίας, άλλα ένα λάθος του που προκάλεσε ζημιά στην εμπρός αεροτομή αλλά και ένα πρόβλημα στην ψύξη του κινητήρα, που σύμφωνα με τον Wolff το αντιμετωπίζουν από την αρχή της σεζόν, τον ανάγκασε να τερματίσει στην 5η θέση.
«Πίεζα όσο πιο σκληρά μπορούσα αλλά περιοριζόμουν από τις θερμοκρασίες,» δήλωσε ο Hamilton.
«Προκάλεσα ζημιά στο μονοθέσιο, κάτι που ήταν ενοχλητικό γιατί έπρεπε να αλλάξω την πτέρυγα, έχασα αρκετό χρόνο εκεί και έπεσε στην 5η θέση. Ήδη σε εκείνο το σημείο είχα προβλήματα με τις θερμοκρασίες, και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να πάω βόλτα.
«Έκανα lift and coast για 400 και πλέον μέτρα ανά γύρο, οπότε ήμασταν αρκετά πίσω, αλλά αν δεν είχαμε το πρόβλημα πιστεύω, θα είχα καλό ρυθμό, όμως έτσι έχουν τα πράγματα.
«Αν δεν είχαμε τα θέματα με την θερμοκρασία του κινητήρα σήμερα θα ήμασταν στην μάχη της νίκης. Είχα τα ελαστικά, είχα τον ρυθμό για να το κάνω, θα ήμουν σε αυτή την μάχη αλλά με αυτά τα μονοθέσια και αυτούς τους κανονισμούς, σήμαινε ότι ήμασταν στη λάθος πλευρά σήμερα.»
Η Mercedes γνώριζε ότι θα έχει πρόβλημα με την θερμοκρασία του κινητήρα, με τον Toto Wolff, αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας να αναγνωρίζει την «αχίλλειο πτέρνα» της W10:
«Ξέρουμε ότι αυτό είναι η Αχίλλειος πτέρνα μας και έχουμε το ίδιο πρόβλημα από την αρχή της σεζόν.
«Προσπαθήσαμε να δουλέψουμε στον περιορισμό της απώλειας απόδοσης, αλλά στο τέλος ήταν σκληρό να βλέπουμε να κάνουν βόλτα, να μην μπορούν να αμυνθούν ή να επιτεθούν.
«Το επόμενο βήμα είναι θα ήταν να αφαιρέσουμε όλο το bodywork. Αυτό δεν γινόταν, γιατί δεν θα άρεσε στους χορηγούς.
«Ακριβώς στο όριο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα παραπάνω, και ήδη προκάλεσε αρκετή ζημιά στην απόδοση μας.»
Πηγή: crash.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify