GP Ουγγαρίας – FP1: Hamilton μπροστά, μικρές οι διαφορές

Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στην Ουγγαρία, μπροστά από τους Max Verstappen και Sebastian Vettel.

Αν και η βροχή έκανε για λίγο την εμφάνισή της, δε στάθηκε αρκετή για να περιορίσει τις δοκιμές στην πίστα του Hungaroring, που είδε άπαντες να γράφουν αρκετούς γύρους – με μία εξαίρεση.

Ο Bottas αντιμετώπισε θέμα με τη μονάδα ισχύος του, και γρήγορα μπήκε στα pits (αντικανονικά, στα αριστέρα από το κολωνάκι στην αρχή του pitlane) για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει τον κινητήρα για να γλιτώσει χρόνο, αλλά επειδή έβαλε έναν ήδη χρησιμοποιημένο, δεν θα πάρει ποινές. Έχασε, όμως, όλο το session, και ξεκινά με σημαντικό μειονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

Ο teammate του, πάντως, έδειξε από νωρίς ότι βολεύεται στην πίστα, παρά τα προβλήματα με την κατανομή της πέδησης στην αρχή της διαδικασίας, και έγραψε τον ταχύτερο χρόνο.

Μόλις 0.165 δλ. πίσω του ήταν ο Verstappen, ενώ 1 χιλιοστό πιο αργός ήταν ο Vettel.

Ενθαρρυντική ήταν η εμφάνιση του Gasly, που ήταν 4ος, με τον Magnussen να κάνει την έκπληξη στην 5η θέση.

Αρκετά θέματα είχε ο Leclerc που έμεινε 6ος, 1 δευτερόλεπτο από τον Hamilton. Ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε έντονα για τις αναρτήσεις του, χωρίς όμως να φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα ή ζημιά.

Στη δεκάδα βρέθηκαν οι δύο McLaren, πίσω από τον Hulkenberg, με τον Raikkonen να κλείνει το τοπ 10.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος Γύροι
1 Lewis Hamilton 1:17.233 41
2 Max Verstappen 0.165s 28
3 Sebastian Vettel 0.166s 23
4 Pierre Gasly 0.449s 23
5 Kevin Magnussen 0.709s 31
6 Charles Leclerc 0.955s 28
7 Nico Hulkenberg 1.184s 30
8 Lando Norris 1.298s 33
9 Carlos Sainz 1.469s 23
10 Kimi Raikkonen 1.554s 30
11 Daniel Ricciardo 1.661s 29
12 Romain Grosjean 1.740s 32
13 Daniil Kvyat 1.749s 31
14 Alex Albon 1.990s 26
15 Sergio Perez 2.092s 20
16 Antonio Giovinazzi 2.255s 22
17 George Russell 2.416s 31
18 Lance Stroll 2.489s 32
19 Robert Kubica 3.089s 28
20 Valtteri Bottas 2

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Φινλανδίας - 2η Μέρα -1ο Loop: Tanak και κυριαρχία Toyota

Next Article

Εκτός προγράμματος το Rally Κορσικής το 2020

Related Posts