Το Rally Γερμανίας αποτελεί τον 10ο γύρο του πρωταθλήματος του WRC και δίνει το έναυσμα για την τελική φάση της σεζόν.
Η ιστορία του Rally Γερμανίας χρονολογείται πίσω στο 1982, όταν και διεξήχθη για πρώτη φορά, αν και αποτελεί κομμάτι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από το 2002.
Ο γερμανικός αγώνας φημίζεται για τις αρκετά διαφορετικές ειδικές που έχει κάθε ημέρα του, με τις διαδρομές ανάμεσα στα αμπέλια αλλά και εκείνους του Σαββάτου στους στρατιωτικούς δρόμους να είναι σήμα κατατεθέν του. Σημαντικός ρόλο στα τελικά αποτελέσματα παίζει και η βροχή, που σχεδόν κάθε χρόνο κάνει την εμφάνιση της.
Πολυνίκης του αγώνα δεν είναι άλλος από τον Sebastien Loeb, που μετρά 9 νίκες, με τους Sebastien Ogier και Dieter Depping να ακολουθούν με 3. Στους κατασκευαστές, στην πρώτη θέση και με μεγάλη διαφορά είναι η Citroen με 12 νίκες, με την Ford να ακολουθεί με 6, και την Toyota με 5.
Το πρόγραμμα του φετινού Rally Γερμανίας έχει μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με αυτό του 2018. Έχει μία επιπλέον ειδική διαδρομή, και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα πλέον φτάνουν τα 344,04.
Την Πέμπτη θα διεξαχθεί στο shakedown, η τελετή εκκίνησης αλλά και η πρώτη ειδική, που είναι η ίδια με αυτή του shakedown.
Την Παρασκευή τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν τις ίδιες τρεις ειδικές με πέρσι, σε δύο περάσματα.
Το Σάββατο είναι αρκετά ξεχωριστό, με τις αλλαγές να εντοπίζονται στην σειρά των ειδικών (σε σύγκριση με πέρσι), στα service αλλά και στην ειδική Panzerplatte, η οποία φέτος θα έχει ανάποδη φορά.
Την Κυριακή έχει προστεθεί μία επιπλέον ειδική, αυξάνοντας τον αριθμό από τρεις σε τέσσερις σε σύγκριση με πέρσι, ενώ παραμένει η «μεγάλη» ειδική που προκάλεσε δράματα την περασμένη χρονιά.
Στο Rally Γερμανίας θα εκκινήσουν 52 πληρώματα, μετά και την απόσυρση της συμμετοχής του Kris Princen μετά την έξοδο που είχε στις δοκιμές της Δευτέρα.
Τα Citroen C3 WRC των Sebastien Ogier και Esapekka Lappi θα έχουν νέο αναβαθμισμένο κινητήρα, με την Γαλλική εταιρία να προσπαθεί με όποιο μέσω μπορεί να βοηθήσει τον Ogier στην μάχη του πρωταθλήματος των οδηγών αλλά και να κλείσει την ψαλίδα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify