Την διατήρηση του DRS για «λίγο ακόμα» προβλέπει ο Hamilton

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Japan 2019. Lewis Hamilton Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Japanese GP 2019. Lewis Hamilton

Την διατήρηση του DRS για «λίγο ακόμα» προβλέπει ο Lewis Hamilton, παρά τις επικείμενες αλλαγές στους κανονισμούς για το 2021.

Το DRS (Drag Reduction System ή Σύστημα Μείωσης Οπισθέλκουσας) εισήχθη στην Formula 1 το 2011, σε μια προσπάθεια να αυξηθούν οι προσπεράσεις και κατ’ επέκταση το θέαμα των αγώνων. Μάλιστα, η ιδέα αυτή βρήκε τον δρόμο της και σε άλλα πρωταθλήματα, όπως το DTM.

Ο νέος κανονισμός για το 2021 όμως αποδίδει μέχρι στιγμής την εντύπωση ότι το DRS θα καταργηθεί. Στα πλαίσια της βελτίωσης του αεροδυναμικού πακέτου των μονοθεσίων, τα οποία θα εκμεταλεύονται την τεχνολογία του ground effect και έτσι δεν θα χάνουν πολλή αεροδυναμική απόδοση όταν τρέχουν κοντά το ένα στο άλλο, το DRS αναμένεται να αποβεί περιττό.

Ο πέντε φορές πρωταθλητής όμως έχει αντίθετη άποψη:

«Πιθανότατα θα είναι μέρος της Formula 1 για λίγο ακόμα. Δεν ξέρω εάν θα το κρατήσουν και για το 2021, αλλά υποθέτω ότι θα το κάνουν.»

«Οι πίσω πτέρυγες θα είναι αρκετά μεγαλύτερες και ελπίζω το να ακολουθείς ένα άλλο μονοθέσιο να είναι καλύτερο από ό,τι είναι τώρα, οπότε ίσως να μην το χρειαστούν τότε.

«Τώρα κάποιες προσπεράσεις γίνονται στη μέση μιας ευθείας. Φυσικά αυτό δεν είναι το ίδιο ενθουσιώδες γιατί θέλεις αυτό να γίνεται στις στροφές, με βουτιές στην εσωτερική ενός άλλου μονοθεσίου.

«Δεν με ενοχλεί όμως. Ακόμα πρέπει να προσπαθήσεις για να έρθεις σε θέση να μπορείς να το αξιοποιήσεις.»

Ταυτόχρονα, ο Βρετανός σχολίασε και την ιδιαιτερότητα της Suzuka ως προς το DRS, αφού η Ιαπωνική πίστα έχει μόνο μια ζώνη DRS, σε αντίθεση με τις δυο ή τρεις που υπάρχουν στις περισσότερες πίστες:

«Έχω παρατηρήσει ότι δεν έχουν βάλει δυο ζώνες αυτό το σαββατοκύριακο, κάτι που δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Θα πρέπει να έχουμε διπλό DRS διότι ελπίζω ότι θα βοηθήσει.

«Στην τρέχουσα κατάσταση, σε κάθε αγώνα υπάρχει μια συγκεκριμένη απόσταση στην οποία πρέπει να βρίσκεσαι από το προπορευόμενο μονοθέσιο ώστε να έχεις μια ευκαιρία να προσπεράσεις.

«Κάποιες φορές είναι δυο δευτερόλεπτα, κάποιες άλλες οκτώ δέκατα. Εδώ είναι πάνω από ενάμισι δευτερόλεπτο. Είναι μια αρκετά μεγάλη διαφορά. Γι’ αυτό δεν βλέπουμε πολλές προσπεράσεις. Με μια έξτρα ζώνη αυτή η διαφορά θα μίκρυνε λίγο, οπότε πρέπει να την προσθέσουν.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αφιέρωμα: Τέσσερις φορές που αναβλήθηκαν οι κατατακτήριες την τελευταία 20ετία

Next Article

F1 2021: Μόλις τέσσερις ομάδες υπέρ των νέων κανονισμών

Related Posts