Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι τα πιο βαριά μονοθέσια του 2021 θα ασκήσουν περισσότερη πίεση στην Pirelli στην κατασκευή των ελαστικών.
Το βάρος των μονοθεσίων του 2021 θα είναι μεγαλύτερο σε σύγκριση με τα σημερινά μονοθεσία. Επίσης θα αλλάξουν και οι διαστάσεις των ζαντών αλλά και των ελαστικών.
Ως εκ τούτου, τα νέα ελαστικά θα πρέπει να αντεπεξέλθουν άψογα στις αυξημένες απαιτήσεις, αλλά και στο target letter (δλδ τους στόχους που τίθενται) που συντάσσουν η FIA μαζί με την GPDA (Grand Prix Drivers Association).
«Τα μονοθέσια γίνονται όλο και πιο βαριά. Ελπίζω να μην συνεχίσουν να προσθέτουν βάρος, κάτι που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί,» δήλωσε ο Hamilton.
«Κάνει τα μονοθέσια πιο αργά, φορτίζει περισσότερο τα ελαστικά. Και τα ελαστικά είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στους αγώνες μας. Δυσκολευόμαστε να ακολουθήσουμε το προπορευόμενο μονοθέσιο και τα ελαστικά υπερθερμαίνονται.
«Τα μονοθέσια είναι αρκετά βαριά και ότι συνεχίζουμε προς αυτή την κατεύθυνση ασκεί περισσότερη πίεση στην Pirelli. Κάνει την δουλειά τους ακόμα πιο δύσκολη για το 2021.
«Δεν είχαν ποτέ ξεκάθαρο στόχο σε ό,τι αφορά τα ελαστικά. Η GPDA δουλεύει μαζί με την FIA για να βεβαιωθεί ότι το target letter έχει γραφεί σωστά.
«Δεν ξέρω ποιος το είχε γράψει στο παρελθόν, αλλά ήταν κακό. Δεν ήταν καλό. Ελπίζω αυτή την φορά θα έχουμε ένα καλύτερο target letter και ευελπιστώ να εξελίξουμε ένα ελαστικό που θα μας επιτρέπει να αγωνιζόμαστε καλύτερα.»
Ο υπεύθυνος της FIA για τους αγώνες μονοθεσίων, Νικόλας Τομπάζης, σχολίασε για την αύξηση του βάρους των μονοθεσίων:
«Είναι συνέπεια των μεγαλύτερων τροχών, αλλά και της αύξησης του ελάχιστου βάρους της μονάδας ισχύος.
«Υπάρχει μία αύξηση του βάρους και στα τυποποιημένα μέρη, και υπάρχει μία μείωση του βάρους στο bodywork γιατί είναι αρκετά πιο απλό στην σχεδίασή και στην κατασκευή του. Επομένως, συνολικά, το βάρος θα αυξηθεί.»
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify