Η δεύτερη μεγάλη μάχη μεταξύ Michael Schumacher και Fernando Alonso στην Ίμολα, το μεγαλύτερο ατύχημα στην καριέρα του Gerhard Berger και το ξεκίνημα της διαμάχης ανάμεσα σε Alain Prost και Ayrton Senna έγιναν στις 23 Απριλίου.
2017 – Η.Π.Α.
Παρά το γεγονός ότι ο Maverick Vinales είχε επικρατήσει στους πρώτους 2 αγώνες της χρονιάς, ο Marc Marquez ήταν ο νικητής για 5η συνεχόμενη χρονιά στην πίστα του Όστιν. Ο Ισπανός κράτησε την πρωτοπορία από την pole position κι εκμεταλλεύτηκε την πτώση του αναβάτη της Yamaha και πλησίασε στην κορυφή της βαθμολογίας.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Valentino Rossi, παρά την ποινή 3 δεκάτων του δευτερολέπτου που δέχθηκε για παραβίαση των ορίων της πίστας. Το βάθρο συμπλήρωσε η έτερη εργοστασιακή Honda του Dani Pedrosa.
2006 – Ιταλία
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, Michael Schumacher και Fernando Alonso πάλεψαν μέχρι τέλους για τη νίκη στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου που έγινε στην πίστα της Ίμολα. Αυτή τη φορά νικητής ήταν ο οδηγός της Ferrari που αντιστάθηκε στις πιέσεις του Ισπανού, του οποίου το λάθος λίγο πριν το τέλος ολοκλήρωσε πρόωρα την μάχη.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Juan Pablo Montoya με την McLaren, ενώ στα highlights του αγώνα βρέθηκαν κι οι εντυπωσιακές τούμπες του Christjian Albers μετά την σύγκρουση του με τον Yuji Ide στον πρώτο γύρο του αγώνα. Ήταν ο τελευταίος αγώνας στην καριέρα του Ιάπωνα καλτ θρύλου της Formula 1, του οποίου η άδεια αφαιρέθηκε από την FIA, μετά το τέλος του Grand Prix.
https://www.youtube.com/watch?v=6Ks56LPi3nc
2000 – Αγγλία
O David Coulthard πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο Silverstone, σπάζοντας το σερί νικών του Michael Schumacher που είχε κερδίσει τους πρώτους 3 αγώνες του πρωταθλήματος. Ο Σκωτσέζος ήταν σε τρομερή κατάσταση, με το προσπέρασμα στον Rubens Barrichello να αποτελεί το highlight του αγώνα.
O Mika Hakkinen ολοκλήρωσε το 1-2 της McLaren ακολουθώντας από κοντά τον teammate του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ ο Michael Schumacher διέσωσε τις κακές του κατατακτήριες και την ακόμη χειρότερη εκκίνηση, παίρνοντας την τρίτη θέση.
1989 – Ιταλία
Το Grand Prix του Αγίου Μαρίνου στην Ίμολα δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, καθώς ο Gerhard Berger έχασε τον έλεγχο της Ferrari και προσέκρουσε στις μπαριέρες της διαβόητης Tamburelo με πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα.
Η Ferrari διαλύθηκε, με το ντεπόζιτο να σπάει και λόγω θερμότητας να πυροδοτείται φωτιά. Αυτή σβήστηκε άμεσα από τους ανθρώπους της πίστας, όμως πρόλαβε να προκαλέσει αρκετά σοβαρά εγκαύματα στον Αυστριακό, ο οποίος μεταφέρθηκε άμεσα στο ιατρικό κέντρο της πίστας, έχοντας και σπασμένα πλευρά από τη σφοδρή σύγκρουση.
Μετά από σχεδόν μία ώρα διακοπής, ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Στη δεύτερη εκκίνηση, ο Prost πέρασε τον Senna, ο οποίος είχε πάρει την pole position και πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα. Λίγες στροφές αργότερα, ο Senna επιτέθηκε και ξαναπήρε την πρώτη θέση, στην οποία έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Όμως, μετά το τέλος του αγώνα και παρά το βαρύ κλίμα μετά το ατύχημα του Berger, o Prost έδειξε ιδιαίτερα εκνευρισμένος, καθώς όπως είπε, οι 2 οδηγοί της McLaren είχαν μία συμφωνία πως ο οδηγός που θα έστριβε πρώτος στην πρώτη στροφή του αγώνα, θα παρέμενε εκεί μέχρι το τέλος. Ο Γάλλος ανέφερε πως ο Senna παραβίασε αυτή τη συμφωνία, πυροδοτώντας την μεταξύ τους διαμάχη που κορυφώθηκε 6 μήνες αργότερα, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, με το περιβόητο συμβάν της Suzuka.
https://www.youtube.com/watch?v=ZO381fhlz1M
1961 – Ιταλία
Έρχεται στον κόσμο στο Lugo της Εμίλια-Ρομάνια ο Pierluigi Martini. Συμμετείχε σε συνολικά 124 Grand Prix με τα μονοθέσια της Toleman, της Minardi και της Scuderia Italia. Η καριέρα του στην Formula 1 ξεκίνησε όταν κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Ayrton Senna για το Grand Prix της πατρίδας του, όταν ο Βραζιλιάνος τιμωρήθηκε από την ομάδα, καθώς δεν την ενημέρωσε για την μεταγραφή του στην Lotus.
O Martini δεν ανέβηκε ποτέ στο βάθρο ενός αγώνα, έχοντας καλύτερο τερματισμό την τέταρτη θέση σε 2 Grand Prix του 1991 (Άγιος Μαρίνος, Πορτογαλία), ενώ ολοκλήρωσε την καριέρα του στην Formula 1 το 1995 όταν αντικαταστάθηκε σε μέσα της σεζόν από τον Pedro Lamy.
Εν συνεχεία ο Martini στράφηκε στους αγώνες αντοχής και το 1999 κατέκτησε, μαζί με τους Joachim Winkelhock και Yannick Dalmas, τη νίκη στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, οδηγώντας το πρωτότυπο της BMW.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify