Σαν σήμερα… στις 24 Απριλίου

Μία από τις μεγαλύτερες μάχες της σύγχρονης ιστορίας της Formula 1 και η μοναδική μάχη του Hayden Paddon χαρακτηρίζουν την 24η Απριλίου στο ημερολόγιο των motorsports.

2016 – Αργεντινή

To τρομακτικό ατύχημα του Jari-Matti Latvala άνοιξε τον δρόμο στον Hayden Paddon για να κατακτήσει την πρώτη νίκη στην καριέρα του. Ο Νεοζηλανδός πήρε την πρωτοπορία και μπήκε με διαφορά μισού λεπτού στην τελευταία μέρα του Rally Αργεντινής.

Παρά τις προσπάθειες του Sebastien Ogier, ο οποίος μείωσε τη διαφορά στα 2,6 δευτερόλεπτα, ο οδηγός της Hyundai πέταξε στην power stage και με έναν εκπληκτικό χρόνο πήρε το μάξιμουμ από τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς. Είναι μέχρι σήμερα η μοναδική νίκη του Paddon σε 81 ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

2005 – Ιταλία

Ο Kimi Raikkonen ξεκίνησε εξαιρετικά από την pole position στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου, που έγινε στην πίστα της Ίμολα. Ο Φινλανδός άνοιγε τη διαφορά του πάνω από 1 δευτερόλεπτο στον γύρο. Όμως, λίγο αργότερα έμεινε στην άκρη της πίστας με μηχανικό πρόβλημα, δίνοντας την πρωτοπορία στον Fernando Alonso.

Πιο πίσω ο Michael Schumacher ξεκίνησε από την 13η θέση, συνεχίζοντας το άθλιο σερί της Ferrari στους πρώτους αγώνες του 2005. Ο Γερμανός πέρασε τους πρώτους γύρους πίσω από την Toyota του αδερφού του Ralf, έχοντας αρκετά καύσιμα για ένα μακρύ πρώτο stint.

Με τον Alonso στην πρωτοπορία, ο μόνος που είχε ρυθμό για να ακολουθήσει την Renault, ήταν ο Jenson Button, ενώ ο τρίτος Jarno Trulli, είχε διαμορφώσει ένα από τα περιβόητα τρενάκια που εκτεινόταν μέχρι την 9η θέση.

Όταν ο Ralf μπήκε στα pits, o Schumacher πίεσε σημαντικά, μείωσε τη διαφορά από τους πρώτους και μετά το πρώτο του pitstop κατάφερε να βγει 3ος, μπροστά από τους Wurz και Sato, που με τη σειρά τους είχαν περάσει στα pits τον Trulli.

O οδηγός της Ferrari είχε μπροστά του τον Button για τη δεύτερη θέση, αλλά η διαφορά ήταν πάνω από 20 δευτερόλεπτα. Με δαιμονιώδη ρυθμό όμως, ο Schumacher εκμηδένισε την απόσταση αυτή μέσα σε 13 γύρους και πέρασε τον Βρετανό της Honda με ένα απίθανο προσπέρασμα στη Variante Alta.

Στο μεταξύ ο Alonso είχε κάνει το δεύτερο pitstop του, με τον Γερμανό να ακολουθεί λίγους γύρους αργότερα, βγαίνοντας ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Renault, με 12 γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Ακολούθησε μία μανιώδης επίθεση από τον Schumacher, όμως ο Alonso είχε την απάντηση σε κάθε απόπειρα του Γερμανού. Σε κάθε έναν από τους τελευταίους γύρους η Ferrari έμοιαζε πιο κοντά στη Renault, όμως ο Ισπανός κράτησε τη ψυχραιμία του και πήρε μία σπουδαία νίκη, την τρίτη συνεχόμενη στο πρωτάθλημα, θέτοντας εαυτόν ως το μεγάλο φαβορί για το πρωτάθλημα.

Για τον Schumacher ήταν το πρώτο βάθρο της χρονιάς, βελτιώνοντας το πολύ άσχημο ξεκίνημα του ίδιου και της Ferrari, το οποίο συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος με μόνη εξαίρεση το περιβόητο Grand Prix της Ινδιανάπολης.

Την τελευταία θέση του βάθρου πήρε ο Jenson Button, όμως η BA007 βρέθηκε να είναι παράνομη, καθώς χρησιμοποιούσε ένα δεύτερο, συμπληρωματικό δοχείο καυσίμων, το οποίο οι αγωνοδίκες της FIA έκριναν ότι δεν είχε αδειάσει σκοπίμως ώστε να ανεβάσει το μονοθέσιο πάνω από το κατώτατο όριο των 600 κιλών. Έτσι οι 2 BAR-Honda αποκλείστηκαν από τον αγώνα, αλλά και από το επόμενο Grand Prix στην Ισπανία και την τρίτη θέση πήρε ο Alexander Wurz, που είχε πάρει τη θέση του Juan Pablo Montoya στην McLaren, καθώς ο Κολομβιανός είχε σπάσει το χέρι του σε αγώνα τένις.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Νέα ρήτρα «ασφαλείας» από την FIA στον Παγκόσμιο Αθλητικό Κώδικα

Next Article

Σαν σήμερα... στις 25 Απριλίου

Related Posts