Η μετατόπιση του Grand Prix της Αυστραλίας από την αρχή της σεζόν στον Νοέμβριο θα επιτρέψει στους διοργανωτές να επιφέρουν κάποιες αλλαγές στην χάραξη του Albert Park με σκοπό να αυξηθεί το θέαμα.
Η διεξαγωγή του αγώνα αρχικά προοριζόταν για τις 21 Μαρτίου και πλέον έχει μετατεθεί για τις 21 Νοεμβρίου, μετά τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, λόγω φυσικά της πανδημίας. Αυτό θα επιτρέψει να γίνουν μερικές αλλαγές στην χάραξη της πίστας, με σκοπό να διευκολυνθούν οι προσπεράσεις, αλλά και το θέαμα του αγώνα γενικότερα.
Αρχικά, οι διοργανωτές του αγώνα σκέφτονται να κάνουν πιο πλατιά την πρώτη στροφή, ώστε να γίνει πιο εύκολο το προσπέρασμα και με σκοπό να αποφευχθούν οι πιθανότητες ατυχημάτων σε εκείνο το σημείο ,κάτι που έχει συμβεί αρκετές φορές από το 1996.
Κάποιες αλλαγές προορίζονται να γίνουν επίσης και από τη στροφή 6 μέχρι και τη στροφή 13. Όπως και στη πρώτη στροφή, η χάραξη στη στροφή 6 θα διευρυνθεί ώστε να υπάρξει περισσότερη επιλογή γραμμών από τους οδηγούς. Υπάρχουν σκέψεις να «καταργηθεί» το chicane στις στροφές 9 και 10, αλλά υπάρχουν σκέψεις να πραγματοποιηθούν κάποιες αλλαγές και στο chicane στις στροφές 11 και 12, εκεί που αρκετοί οδηγοί παραπονέθηκαν ότι δυσκολεύονται να ακολλουθήσουν πίσω από προπορευόμενο μονοθέσιο.
Αλλαγές θα υπάρξουν και στη στροφή 13, όπου και εκεί θα αυξηθεί το πλάτος της πίστας, αλλά θα αλλάξει και το camber. Το εξωτερικό μέρος της στροφής έχει αρνητικό camber -2% και οι διοργανωτές σκοπεύουν να το πάνε στο +5%, κάνοντας την πιο εύκολη.
Το όριο ταχύτητας στο pitlane αναμένεται να αυξηθεί από τα 60km/h στα 80km/h και το γρασίδι που υπάρχει στην άκρη της εισόδου στο pitlane θα καταργηθεί. Έτσι, το pitlane θα έχει και αυτό μεγαλύτερο πλάτος και άρα τα πληρώματα των ομάδων περισσότερο χώρο στην διάθεσή τους, κάτι που θα επιτρέψει την χρήση του μεγαλύτερου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, τα 80km/h. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα pitstops θα διαρκούν λιγότερο και θα διευκολυνθούν οι στρατηγικές με περισσότερα pitstops.
Τέλος, οι διοργανωτές σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να περάσουν νέα άσφαλτο σε όλη την πίστα, μια άσφαλτο που θα είναι πιο απαιτητική για τα ελαστικά, με σκοπό να αυξηθούν τα pitstops, αν και σύμφωνα με δηλώσεις του Lewis Hamilton και του Sebastian Vettel από το 2019, με μια τέτοια αλλαγή θα έχανε την ιδιαιτερότητα της η πίστα, αφού δεν θα υπήρχαν πιά τα γνωστά bumps που είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Albert Park.
Πηγή: RaceFans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify