Ο Fabio Quartararo δήλωσε ότι αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το πίσω ελαστικό του στο σημερινό Grand Prix Αραγονίας, που τον είδε να χάνει πέντε θέσεις και να τερματίζει όγδοος.
Ο Γάλλος υποστήριξε ότι απλά το πίσω ελαστικό του δεν λειτουργούσε όπως ανέμενε, ένα πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί αναβάτες:
«Μετά το warm-up περίμενα να δω τον εαυτό μου να μάχεται για το podium, γιατί αισθανόμουν ότι είχα κάτι πολύ καλό, με παλιά ελαστικά αισθανόμουν πολύ ωραία και με 26 γύρους στα ελαστικά μπορούσα να το διαχειριστώ πολύ καλά.»
«Όμως από την αρχή του αγώνα το πίσω δεν λειτουργούσε κανονικά. Έτσι, έπεσα πίσω, πίσω, πίσω [στην κατάταξη]. Το μόνο θετικό της ημέρας ήταν ότι μπόρεσα να παλέψω για την θέση μου. Πάλευα, δεν τα παράτησα, ακόμα και αν ήταν για την έβδομη, όγδοη, ένατη θέση. Πάλεψα μέχρι το τέλος, οπότε αυτό είναι κάτι το θετικό.»
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος είχε δηλώσει το Σάββατο ότι δεν περίμενε να παλέψει για το βάθρο, παρά το ότι κατετάγη για ακόμα μια φορά στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Μετά και τα σημερινά αποτελέσματα, η βαθμολογική διαφορά του από τον σημερινό νικητή, Francesco Bagnaia, μειώθηκε στους 53 βαθμούς, όμως ο Quartararo δήλωσε πως δεν θεωρεί ότι ο σημερινός αγώνας ήταν καταστροφή, προσθέτοντας:
«Αισθάνθηκα ότι κάτι ήταν διαφορετικό. Σήμερα κάτι πήγε στραβά. Πέρυσι, το 2019, όλα ήταν κανονικά εκτός από τα λάθη με το μπροστινό ελαστικό. Δεν ξέρω όμως τι συνέβη σήμερα και το πίσω ελαστικό μου φάνηκε να μην δουλεύει σωστά από τον πρώτο γύρο.»
«Πρέπει επομένως να ψάξουμε σε βάθος, δεν θέλω να κατηγορίσω κάτι [συγκεκριμένο], αλλά ειλικρινά ήταν περίεργη η αίσθηση από τους πρώτους γύρους μέχρι το τέλος του αγώνα.»
Τέλος, σχολίασε και την δυναμική της Yamaha στην πίστα της MotorLand, υπογραμμίζοντας ότι το πρόβλημα με το ελαστικό απλά έκανε χειρότερη την κατάσταση:
«Δεν θέλω να πω πως είναι θέμα του ελαστικού, αλλά η αίσθηση που είχα σήμερα δεν υπήρχε όλο το σαββατοκύριακο και αμέσως από τον πρώτο γύρο δεν είχα την ίδια επίδοση κατά το φρενάρισμα που είχα προηγουμένως, ούτε την πρόσφυση, ούτε την έλξη [traction].
«Επομένως κάτι πήγε στραβά και σε αυτή την πίστα είναι πολύ δύσκολο για εμας να προσπεράσουμε, διότι από την 15η μέχρι την 1η στροφή χάνουμε τρία ή τέσσερα δέκατα και μετά πρέπει να ανακτώ αυτόν τον χρόνο στις στροφές και δεν μπορώ να προσπεράσω. Είναι μια δύσκολη κατάσταση.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify