Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Alain Prost, δηλώνει πως το «μεγαλύτερο λάθος» του στην πορεία του στην F1 ήταν που έγινε ιδιοκτήτης δική του ομάδας, αποκαλύπτοντας πως ήθελε να μην σπάσει την συμφωνία δύο μέρες πριν την υπογραφή του συμβολαίου.
Ο Prost αγόρασε την Ligier πριν την σεζόν του 1997 για να σχηματιστεί η Prost Grand Prix. Στην αρχή, γνώρισε μερικές επιτυχίες, καθώς ο Olivier Panis τερμάτισε στο βάθρο δύο φορές στους πρώτους 6 αγώνες της σεζόν, με την JS45 με κινητήρες Mugen-Honda, η οποία και είχε σχεδιαστεί πριν αναλάβει την ομάδα ο Prost.
Παρόλα αυτά, το 1998, με κινητήρες Peugeot και ένα σασί εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την ομάδα του Prost (και όχι την Ligier), η ίδια γνώρισε την αρχή της παρακμής της, με τους τερματισμούς στους βαθμούς να γίνονται σπάνιοι, ένα μόλις βάθρο το 1999 και με την καταστροφική σεζόν του 2000, που τελείωσε χωρίς βαθμό για τους Γάλλους.
Παρά το deal για κινητήρες Ferrari το 2001, η ομάδα αποσύρθηκε με το τέλος της σεζόν.
Πράγματι, ο Prost μετανιώνει για όσα έκανε εκείνη την περίοδο, αποκαλύπτοντας σε συνέντευξή του ότι ήθελε να φύγει από το σπορ όταν το 5ετές συμβόλαιο για δωρεάν κινητήρες από την Peugeot έγινε 3ετές επί πληρωμή: «Τρεις μήνες αφού ανέλαβα την ομάδα είχαμε πολύ καλά αποτελέσματα και παραλίγο να κερδίσουμε και σε έναν αγώνα», αναφερόμενος στον εκπληκτικό αγώνα που έκανε ο Panis στον Καναδά το 1997, μέχρι να έχει το ατύχημα στο οποίο έσπασε τα πόδια του.
Ο ίδιος συνέχισε, λέγοντας: «Αλλά στην οικογένεια και τους φίλους μου έλεγα πως είμαι νεκρός. Το ήξερα από την αρχή. Ξέρω πολύ καλά την Formula 1. Ξέρω πολύ καλά την χώρα. Αν έκανα ένα λάθος, αυτό ήταν. Καλύτερα να μην το έκανα. Δεν θα έπρεπε να πάρω την απόφαση να το κάνω τελευταία στιγμή. Δύο μέρες πριν υπογράψω τα συμβόλαια δεν ήθελα να το κάνω πια. Είχαμε ένα 5ετές πλάνο για δωρεάν κινητήρες από την Peugeot και αρκετή εξέλιξη. Μετά, ήρθαν δύο μέρες πριν πέσουν οι υπογραφές και μου είπαν για 3ετές συμβόλαιο και να πληρώσω τους κινητήρες… Ήθελα να σταματήσω.»
Τέλος, ο Γάλλος είπε πως αστειευόταν με τον Senna, λέγοντας πως θα ήταν ενδιαφέρον να συνεργαστούν σαν οδηγός και team manager, τονίζοντας πως οι συζητήσεις με την Ligier ξεκίνησαν όσο ο Βραζιλιάνος ζούσε: «Είναι αστείο, περίπου μία εβδομάδα πριν το ατύχημα, μιλούσαμε στο τηλέφωνο και του είπα: Ayrton, θα ήταν αστείο μια μέρα αν είχα ομάδα και ήσουν οδηγός μου. Και γελούσαμε με αυτό. Μιλούσαμε με την Ligier για εξαγορά ήδη. Στις αρχές του 1994. Θα ήταν απίστευτο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify