Το πάγιο πρόβλημα της Renault με την αξιοπιστία μοιάζει να καθιστά απαγορευτική την προμήθεια μονάδων ισχύος και σε τέταρτη ομάδα.
Οι συζητήσεις μεταξύ McLaren και Renault για μία πιθανή συνεργασία το 2018 συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Στην εξίσωση έχει μπει και η Toro Rosso, καθώς η «μικρή» ομάδα της Red Bull συζητά με τη Honda για την νέα σεζόν, ώστε οι Γάλλοι να μην προμηθεύουν τέσσερις, αλλά τρεις ομάδες, αν συμφωνήσουν με την ομάδα του Woking.
Παρόλα αυτά, με την προθεσμία να λήγει σήμερα για την επίτευγξη μία συμφωνία ανάμεσα στους Ιάπωνες και την STR, το πιθανότερο σενάριο είναι να μην αλλάξει τίποτα και η McLaren να παραμείνει με τη Honda και για το 2018.
Και τούτο, διότι η Renault, μέσω του επικεφαλής του τμήματος της F1, Cyril Abiteboul, ξεκαθάρισε έτι μία φορά ότι δεν μπορεί να διακινδυνεύσει την αξιοπιστία της προσθέτοντας ακόμα ένα πελάτη.
Σε δηλώσεις του στο motorsport.com, ο Abiteboul εξήγησε:
«Αγγίζει διάφορους τομείς του κινητήρα, και μπορεί να προέρχεται από διαφορετικούς προμηθευτές κάθε μέρους του κινητήρα, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή ως την κατασκευή κ.ο.κ.
«Είναι πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να εξετάσουμε. Είναι η ποιότητα όλου του κινητήρα που πρέπει να βελτιωθεί, αλλά έχω πίστη στους ιθύνοντες ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Και, ειλικρινά μιλώντας, αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν θέλουμε να έχουν παραπάνω πελάτες.
«Δεν θέλουμε να καταστρέψουμε την προσπάθεια που γίνεται για την επόμενη χρονιά και το γεγονός ότι ο κινητήρας της νέας σεζόν θα σχεδιαστεί με αξιοπιστία.
«Ήταν δύσκολη η φετινή χρονιά, γιατί όλα άλλαξαν. Την επόμενη σεζόν θα βελτιωθούμε όσον αφορά την απόδοση, αλλά η αρχιτεκτονική θα είναι η ίδια με φέτος.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify