Οι αυξημένες απαιτήσεις που θα έχει το Autodromo Hermanos Rodriguez ως προς τους κινητήρες, αποτελούν τον λόγο για τον οποίο ο Button περιμένει ένα πολύ δύσκολο Μεξικάνικο Grand Prix.
Με τους οδηγούς της McLaren να έχουν και πάλι αρκετές θέσεις ποινής, λόγω των νέων κομματιών που θα βάλουν στις μονάδες ισχύος των μονοθέσιων τους, ώστε να βγάλουν απροβλημάτιστα τους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς να αποτελούν άλλον έναν παράγοντα, στη βρετανική ομάδα περιμένουν το δυσκολότερο τριήμερο της χρονιάς.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε στις δηλώσεις του και ο Jenson Button, που αναμένεται να φορέσει 2 διαφορετικές μονάδες στο Μεξικό και αντιμετωπίζει ποινές θέσεων που θα φτάνουν ακόμη και το τρομακτικό νούμερο των 60 θέσεων.
Πιο αναλυτικά ο Button δήλωσε: “Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα στον εξομοιωτή, ήταν η χαμηλή πρόσφυση. Αυτό γίνεται καθώς λόγω του ελάχιστου αέρα, τρέχουμε με τις ρυθμίσεις της Monza. Οι πτέρυγες δεν λειτουργούν καθώς η ροή του αέρα είναι διαφορετική. Είναι πολύ περίπλοκο.”
“Κανονικά θα έπρεπε να έχουμε μεγαλύτερα επίπεδα κάθετης δύναμης, λόγω των αρκετών αργών στροφών. Θα είναι δύσκολα και για τους κινητήρες εδώ, κυρίως για τους συμπιεστές. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα, καθώς θα είναι λιγότερη η σωστή ψύξη τους.”
“Εμείς περιμένουμε πως θα είναι πολύ δύσκολος αγώνας. Κυρίως λόγω του συμπιεστή, μπορεί να είναι και ο πιο απαιτητικός αγώνας, κάτι που δεν είναι καθόλου καλό. Υπάρχουν πολλοί άγνωστοι παράγοντες, που θα κάνουν το τριήμερο μας πιο απαιτητικό.”
Ο Βρετανός οδηγός της McLaren εξέφρασε παράλληλα και την άποψη του πως ο αγώνας στο Austin ήταν ο καλύτερος για την ομάδα του, από στρατηγικής πλευράς:
“Νομίζω ήταν καλά και στην Ουγγαρία. Δεν τα πήγα τόσο καλά, καθώς δεν μπορούσα να μπω στα pits κατά τη διάρκεια του Safety Car, καθώς ο Fernando αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με τα φρένα και μπήκε αυτός. Αυτό κατέστρεψε κάπως τον αγώνα μου, αλλά νομίζω από πλευράς στρατηγικής, τα πήγαμε πολύ καλά και στην Ουγγαρία και στο Austin.”
“Αλλά δεν ήμασταν γρήγοροι στο Austin, ήταν περισσότερο αποτέλεσμα στρατηγικής και με τις μεικτές συνθήκες μπορέσαμε να κάνουμε τη διαφορά. Στο βρεγμένο, αλλά και στο στεγνό δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι, αλλά μπορέσαμε να έχουμε κάποιες καλές μάχες και ήταν ωραία. Το διασκέδασα αρκετά, ήταν όμορφο να είμαστε σε τόσες μάχες. Κάναμε τα πάντα και νομίζω τα κάναμε αρκετά καλά.”
“Υπήρχαν τόσες πολλές συνομιλίες κατά το Safety Car. Mου έλεγαν “θέλουμε να μείνεις έξω, είσαι στην πέμπτη θέση” και μετά από λίγο “Έχουμε graining στα ελαστικά, πρέπει να μπούμε”. Υπήρχαν πολλές τέτοιες συνομιλίες, αλλά τελικά κάναμε τις σωστές επιλογές”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify