Μετά από έναν αγώνα που κρίθηκε στους τελευταίους γύρους ο Sebastien Buemi ήταν ο μεγάλος νικητής στο παρθενικό ePrix που έγινε στο σιρκουί δρόμου του Marrakesh του Μαρόκου. Μαζί του στο βάθρο βρέθηκαν οι Bird-Rosenqvist.
Με τις συνθήκες στο σιρκουί να είναι εξαιρετικές και τις θερμοκρασίες να είναι σε αρκετά υψηλό επίπεδο, οδηγοί κι ομάδες έκαναν τις τελευταίες διεργασίες πριν την εκκίνηση του αγώνα. Ο Felix Rosenqvist ξεκίνησε από την pole, ενώ δίπλα του ήταν ο Sam Bird κι όχι ο Sebastian Buemi που δέχθηκε ποινή πέντε θέσεων γιατί το μονοθέσιο του ήταν 3,25 κιλά πιο αδύνατο από το κανονικό και εκκίνησε από την έβδομη θέση.
Στην εκκίνηση, ο Rosenqvist έφυγε εκπληκτικά και κράτησε την πρώτη θέση με άνεση στιν πρώτη στροφή, ενώ ο Bird κράτησε πίσω του τον Piquet για τη δεύτερη. Ο Buemi έμεινε πίσω από τον ομόσταβλο του, Nicolas Prost στη έβδομη.
Ο Rosenqvist εκμεταλλεύτηκε την πρωτοπορία και τον ανοιχτό δρόμο κι άρχισε αμέσως να ανοίγει τη διαφορά από τους διώκτες του, ενώ ο Buemi βρέθηκε δίπλα στον Prost και πήρε με ευκολία την έκτη θέση. Αρκετά πιο πίσω Heidfeld κι Engel είχαν μια επαφή, χωρίς όμως κάποιος να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, αλλά αφήνοντας τον Di Grassi να περάσει και τους 2.
Ο Βραζιλιάνος έδειξε να έχει ρυθμό περνώντας και τον Frijns για την 10η θέση, ενώ λίγο αργότερα το ίδιο έκανε κι ο Heidfeld θέτοντας παράλληλα και τον ταχύτερο γύρο. Τα μονοθέσια της Mahindra έδειχναν να βολεύονται,, ενώ το ίδιο δεν έδειχνε να ισχύει για αυτά της NextEV με τους Piquet και Turvey να παλεύουν να κρατήσουν πίσω τους τους Vergne και Da Costa αντίστοιχα.
Στον 8ο γύρο ο Vergne έκανε την κίνηση του και με ένα πολύ οριακό φρενάρισμα πέρασε τον Piquet που πλέον είχε στους καθρέπτες του τις eDams των Buemi και Prost, που είχαν απαλλαγεί εύκολα κι από το εμπόδιο του Daniel Abt.
Χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ο Buemi πέρασε κι αυτός τον Piquet, ενώ την ίδια στιγμή ο Da Costa έμεινε στην πίστα μετά από μια μάχη που είχε με τον Di Grassi, αλλά κατάφερε να επαναφέρει τo μονοθέσιο του και να επιστρέψει στα pits.
O Vergne ήταν πλέον ο ταχύτερος στην πίστα και πριν τις αλλαγές των μονοθεσίων πέρασε στην δεύτερη θέση βουτώντας και περνώντας στα φρένα τον Bird. Ο Buemi ήταν αρκετά κοντά, ενώ ο Di Grassi συνέχιζε να ανεβαίνει και ήταν όγδοος, καθώς πέρασε τον Turvey.
Στις αλλαγές ο Rosenqvist διατήρησε με ευκολία την πρώτη θέση κι ο Vergne κράτησε τη δεύτερη, αλλά ο Buemi βρέθηκε μπροστά από τον Bird και ήταν πλέον τρίτος. Μεγάλος χαμένος ήταν ο Piquet που είχε πρόβλημα με την αλλαγή του κι έπεσε στην 18η θέση, ενώ ο Engel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Ο Vergne δεν είχε καθαρίσει όμως, καθώς υπερέβη το όριο ταχύτητας στο pitlane και δέχθηκε ποινή διέλευσης, που τον έριξε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Prost, αλλά μπροστά από τις 2 Abt.
Στον 25ο γύρο ο Duval εγκατέλειψε με πρόβλημα, αλλά η μάχη για την πρωτοπορία είχε πια ανάψει, καθώς ο Rosenqvist έπρεπε να διατηρήσει την ενέργεια του, έχοντας μπει έναν γύρο πιο αργά από τον Buemi. O Γάλλος πια πετούσε, έχοντας και το Fanboost kκαι κατάφερε δύο γύρους αργότερα να περάσει στην πρωτοπορία.
Ο Vergne, έχοντας μπει κι αυτός πιο νωρίς στα pits χρειάστηκε να διατηρήσει την ενέργεια του κι έπεσε πίσω από τις 2 Abt, ενώ ο Rosenqvist έχασε και την δεύτερη θέση από τον Bird.
Ο Buemi πλέον έπρεπε μόνο να είναι προσεκτικός με την ενέργεια του, η οποία ήταν πια σε οριακό σημείο και για εκείνον. Όμως με τους διώκτες του να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, ο Γάλλος δεν χρειάστηκε πολλά για να κάνει το 2/2 στο φετινό πρωτάθλημα. Bird και Rosenqvist ανέβηκαν στο βάθρο, ενώ ο Duval ανέκαμψε από το πρόβλημα του για να πάρει τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Επόμενο ePrix στις 18 Φεβρουαρίου του 2017 για τον αγώνα από το Buenos Aires της Αργεντινής.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify