Φάκελος Adrien Fourmaux: Ταχύτητα ή αξιοπιστία;

Fourmaux
Adrien Fourmaux (FRA) Alexandre Coria (FRA) Of team M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM are seen performing during the World Rally Championship Kenya in Naivasha, Kenya on 31,March. 2024 // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202403310150 // Usage for editorial use only //

O Adrien Fourmaux είναι η ευχάριστη έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος στο WRC, καθώς βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας μετά από από τρεις αγώνες. Ο Χρήστος Κονδύλης αναλύει και ξεδιπλώνει τις σκέψεις του για τον Γάλλο οδηγό της M-Sport WRT.

Κάθε αγώνας που περνά, μας φέρνει πιο κοντά στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν στο WRC παρά στην αρχή. Και οι τρεις αγώνες αποτελούν ένα πολύ καλό δείγμα, για να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα τόσο για τους διεκδικητές του τίτλου αλλά και για τους υπόλοιπους οδηγούς. Η μεγάλη έκπληξη μέχρι στιγμής, είναι ο Adrien Fourmaux, ο οποίος είναι στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, 15 βαθμούς πίσω από τον δεύτερο Elfyn Evans και 21 από τον πρωτοπόρο Thierry Neuville. 

Στα τέλη Δεκεμβρίου του 2023 όταν και ανακοινώθηκε επίσημα πλέον πως ο Adrien Fourmaux θα έχει full-time συμβόλαιο με την M-Sport WRT, δεν το πήρα με καθόλου καλό μάτι. Έχοντας στο μυαλό μου τα πεπραγμένα του Γάλλου το 2022, με πέντε εγκαταλείψεις σε 13 αγώνες αλλά και την έξοδο στο Rally Ιαπωνίας του 2023 είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου να δει αντίστοιχα πράγματα φέτος.  

Μόνο που φέτος, όπως φαίνεται, γύρισε ο διακόπτης. Πέμπτη θέση στον αγώνα της πατρίδας του (Μόντε-Κάρλο) και δύο τρίτες θέσεις (Σουηδία,Κένυα) ήταν αρκετές για να γίνει ο Fourmaux, talk of the town στα πηγαδάκια των ανθρώπων που ασχολούνται με το WRC. Και για να είμαστε δίκαιοι, ήταν γρήγορος, το Ford Puma WRC δεν τον πρόδωσε και δεν πίεσε περισσότερο όταν πλέον είχε πετύχει αυτό που ήθελε.  

Βλέποντας τα όσα έχει πετύχει ο Γάλλος οδηγός της M-Sport, εύλογα θα σκεφτεί πως το επόμενο βήμα είναι η διεκδίκηση μιας νίκης. Κι εδώ έρχομαι να προσγειώσω στην πραγματικότητα όσες και όσους κάνουν τέτοιες σκέψεις. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Η βρετανική ομάδα έχει μείνει αρκετά πίσω στην εξέλιξη του αυτοκινήτου της και σίγουρα δεν είναι το ίδιο γρήγορη όσο η Toyota και η Hyundai. Έχει καταφέρει όμως να εξαλείψει σε μεγάλο ποσοστό ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που την ταλάνισε το 2023. Την αξιοπιστία του Ford Puma WRC.  

Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ο Ott Tanak δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του στο τέλος της σεζόν. Όλα στην αρχή φάνταζαν αισιόδοξα αλλά κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό. Συν αυτώ, τα οικονομικά προβλήματα που έσφιξαν κατά πολύ την μέγγενη της M-Sport ήταν επίσης μια από τις αιτίες αποχώρησης του Εσθονού.  

Επανέρχομαι στο αρχικό θέμα ανάλυσης, τον Adrien Fourmaux. Είμαι αρκετά αισιόδοξος πως φέτος θα είναι η ατραξιόν της M-Sport. Άλλωστε το έχει δείξει αυτό και το 2021, όταν κατάφερε να τερματίσει στην δεκάδα της βαθμολογίας με οκτώ παρουσίες στους βαθμούς. Ο ομόσταυλος του Gregoire Munster χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα, αλλά βρίσκεται σε καλό δρόμο… 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Quartararo Yamaha

Ανανέωσε με την Yamaha o Quartararo

Next Article

GP Ιαπωνίας - FP3: Ισχυρό προβάδισμα Verstappen

Related Posts