Ο Lewis Hamilton απέφυγε την ποινή για το συμβάν της πρώτης στροφής του αγώνα στο Μεξικό, καθώς η τηλεμετρία έδειξε πως άφησε το γκάζι περνώντας από το γρασίδι.
Ο οδηγός της Mercedes μπλόκαρε τους τροχούς του στη Στροφή 1 κι επέλεξε να κόψει τη στροφή, επιστρέφοντας πίσω στην πίστα με μεγάλη διαφορά στη Στροφή 3.
Αν και μερικοί οδηγοί αναρωτήθηκαν γιατί δεν πήρε ποινή -ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως για αντίστοιχη κίνηση ο Max Verstappen πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων- τελικά υπάρχει λόγος που ο Hamilton δεν τιμωρήθηκε.
Σύμφωνα με το motorsport.com, ο αλυτάρχης Charlie Whiting και οι αγωνοδίκες ήταν βέβαιοι πως ο Hamilton δεν είχε κερδίσει προβάδισμα με αυτήν την κίνηση.
Αυτό ήρθαν να επιβεβαιώσουν οι ενδείξεις της τηλεμετρίας, στις οποίες ο Βρετανός φαίνεται πως αφήνει το γκάζι, πράγμα που τον απαλλάσσει από κάθε κατηγορία.
Στην περίπτωση του Verstappen, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως ο Ολλανδός κράτησε τη θέση του μόνο και μόνο επειδή παρέκαμψε στην στροφή, κάτι που επέφερε και την ποινή.
Το έτερο συμβάν που τέθηκε υπό εξέταση ήταν αυτός της επαφής μεταξύ Nico Rosberg και Verstappen στην πρώτη στροφή.
Ο Γερμανός αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας μετά από επαφή τροχό με τροχό με τον οδηγό της Red Bull, ενώ φάνηκε πως ο Rosberg βρέθηκε μπροστά από τον Ολλανδό καθαρά γιατί παρέκαμψε τη στροφή.
Το ζήτημα εξετάστηκε εις βάθος, με τους αγωνοδίκες να μην δίνουν ποινή.
Το σκεπτικό πίσω από αυτήν την απόφαση είναι ότι ο Verstappen αναγκάζει τον Rosberg να βγει έξω από τα όρια της πίστας, μην αφήνοντάς του χώρο (παρά το γεγονός ότι δεν τιμωρήθηκε για αυτό).
Το βίντεο που εξέτασαν οι αγωνοδίκες δείχνει τον Rosberg μπροστά από τον αντίπαλό του στην κορυφή της στροφής, και πιστεύουν πως ο Γερμανός επέστρεψε στην πίστα στην οποία ήδη βρισκόταν. Επομένως, δεν κρίθηκε ότι πήρε κάποιο πλεονέκτημα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify