Στο φετινό πρωτάθλημα η Michelin δεν είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών. Μπορεί η Αγγλο-κινέζικη DMACK να μην είναι γνωστή ακόμη, όμως το πρόγραμμα που έχει με τον Φιλανδό οδηγό Jari Ketomaa βοηθάει και τις δύο πλευρές να βελτιωθούν και να εδραιωθούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Στο ράλυ Πορτογαλίας η μαλακή γόμα αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από σημαντική, με τις λασπώδεις ειδικές να κάνουν τη χρήση της απαραίτητη. Φυσικά η Michelin έφερε την μαλακή γόμα στην Πορτογαλία, κάτι που όμως δεν μπόρεσε η DMACK. Οι άνθρωποι της εταιρείας όμως επιβεβαιώνουν ότι στην Αργεντινή κάτι τέτοιο δε θα γίνει. Εννοείται ότι μια μικρή και νέα κατασκευάστρια είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσει το ρυθμό εξέλιξης της Michelin, όμως οικονομικά η επιλογή της DMACK συμφέρει κι έτσι αρκετοί οδηγοί την προτιμούν.
O Dick Cormack, διευθυντής της εταιρείας, μίλησε για τη σημαντικότητα του προγράμματος με τον Ketomaa. ΄΄Το πρόγραμμα που έχουμε με τον Jari έχει ως στόχο τα αποτελέσματα και γι αυτό το λόγο θα πάρουμε μέρος και στην Αργεντινή. Σίγουρα είναι δύσκολα τα πράγματα, όμως έχουμε πίστη στα ελαστικά μας. Έχουμε κάνει δοκιμές με παραπάνω από 80 συνεχόμενα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα. Θα υπάρχουν κάποιες πολύ μεγάλες ειδικές στον αγώνα, όμως τα αγωνιστικά δε θα πατήσουν καθόλου άσφαλτο και παραδοσιακά αυτές οι ειδικές είναι κάπως μαλακές και δεν φθείρουν πολύ τα ελαστικά.΄΄
Το ράλυ Αργεντινής θα είναι μια μεγάλη πρόκληση τόσο για τα πληρώματα όσο και για τα ελαστικά τους. Ο αγώνας είναι μεγάλος και δύσκολος, ενώ στο συγκεκριμένο ράλυ θα λάβει μέρος και η μεγαλύτερη ειδική του φετινού πρωταθλήματος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify