H Toro Rosso έχει την πιο αδύναμη κινητήρια μονάδα στο grid, σύμφωνα με τα δεδομένα της Mercedes.
Η Toro Rosso είναι η μοναδική ομάδα που χρησιμοποιεί κινητήρες της περασμένης σεζόν, πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται να υπάρξει αναβάθμισή του και ως εκ τούτου η απόδοσή του δεν θα βελτιωθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Οι φετινές επιδόσεις της Ιταλικής ομάδας είναι αρκετά εντυπωσιακές, με πολλούς να τις αποδίδουν στο ότι ο περυσινός κινητήρας της Ferrari είναι πιο ισχυρός σε σχέση με τους φετινούς των Renault και Honda. Ωστόσο, οι μετρήσεις των δεδομένων από τη Mercedes δείχνουν πως όλες οι φετινές κινητήριες μονάδες έχουν ξεπεράσει την περυσινή μονάδα της Ferrari.
Συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής των πρωταθλητών, Paddy Lowe, δήλωσε: «Ίσως να μην το γνωρίζετε, αλλά ο κινητήρας με τη λιγότερη δύναμη στο grid είναι εκείνος της Ferrari στην Toro Rosso. Ο Renault και ο Honda δεν είναι τόσο πίσω από εκείνους της Mercedes και της Ferrari, οπότε δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των κινητήριων μονάδων».
Αυτά τα δεδομένα κάνουν τις επιδόσεις της Toro Rosso να μοιάζουν ακόμη πιο εντυπωσιακές, με τον Max Verstappen να τερματίζει 6ος στο GP του Μπαχρέιν, μια πίστα όπου η απόδοση των κινητήρων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μετά τις κατατακτήριες του Μπαχρέιν, ο νεαρός Ολλανδός υποστήριξε πως μπορούσε να δει μεγάλη διαφορά μεταξύ της ισχύος του δικού του μονοθεσίου και της ισχύος εκείνου της Ferrari.
«Αν είσαι πίσω από μια εργοστασιακή Ferrari μπορείς να δεις πως έχουν περισσότερη δύναμη. Αλλά είμαστε χαρούμενοι με αυτό που έχουμε γιατί είναι πολύ αξιόπιστο και είναι μια πολύ καλή αρχή για εμάς».
Η αρχή στην οποία βασίζονται οι σύγχρονοι κινητήρες της F1 είναι να εξάγουν όσο το δυνατόν περισσότερη ισχύ από τα 100 kg ανά ώρα, που είναι επιτρεπτός ρυθμός κατανάλωσης καυσίμου. Η Mercedes, σύμφωνα με τα φημολογία, έχει καταφέρει να χρησιμοποιήσει το 45% της δυνητικά εκμεταλλεύσιμης ενέργειας του καυσίμου, σε σχέση με το 29% των κινητήρων της εποχής των V8. Σύμφωνα με τον Lowe όμως οι αντίπαλοι των Ασημί Βελών υπολείπονται ελάχιστα.
«Ακόμη και οι χειρότεροι κινητήρες της F1 , για τους οποίους οι άνθρωποι παραπονιούνται σαν δαιμονισμένοι, είναι καταπληκτικά αποδοτικοί, σύμφωνα με οποιαδήποτε σύγκριση. Απλώς συμβαίνει να είναι ένα με δυο τοις εκατό χειρότεροι σε σχέση με τους καλύτερους κινητήρες».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify