Ο Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος χαμένος του GP της Εμίλια Ρομάνια, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει μόλις έκτος, σε έναν αγώνα όπου έχασε έδαφος λόγω της απόδοσης αλλά και του λάθους του, που τον οδήγησε σε έξοδο.
Ο Leclerc είχε έναν επεισοδιακό αν μη τι άλλο αγώνα, ήδη στην εκκίνηση απώλεσε δύο θέσεις από τους Sergio Perez και Lando Norris, πέφτοντας τέταρτος, ενώ ξεκινούσε δεύτερος. Παρά το γεγονός ότι μπόρεσε να επανακτήσει την τρίτη θέση από την McLaren, δεν είχε την δυνατότητα να υπερκεράσει το εμπόδιο του Perez αν και διατηρούταν σε απόσταση βολής από τον Μεξικανό, σε μεγάλο κομμάτι του αγώνα. Δεν υφίστατο βέβαια θέμα απειλής του Max Verstappen, που είχε διευρύνει την απόσταση του στην κορυφή.
Mε την Ferrari να έχει χάσει από τον πρώτο γύρο τον έτερο οδηγό της, Carlos Sainz, η κατάσταση εξελίχθηκε ακόμα πιο δραματικά για την Scuderia. Ο Leclerc κλήθηκε από την ομάδα του για δεύτερη αλλαγή ελαστικών, μιας και τα μαλακά ελαστικά της Pirelli που τοποθέτησε, θα του έδιναν την δυνατότητα να πιέσει στο τελευταίο στάδιο του αγώνα και να μειώσει στο μέγιστο δυνατό τις απώλειες από την Red Bull. O Μονεγάσκος ωστόσο με περίπου δέκα γύρους να απομένουν έκανε ένα μοιραίο λάθος.
Έχασε τον έλεγχο της F1-75 στο σικέιν Gresini, καταλήγοντας στις μπαριέρες. Παρ’ όλα αυτά δεν προκάλεσε μεγάλου μεγέθους ζημιές στο μονοθέσιο του, παρά μόνο αναγκάστηκε να αλλάξει την μπροστινή αεροτομή του. Η αλλαγή αυτή τον έριξε ένατο, με τον Leclerc να καταφέρνει να κερδίσει τρεις θέσεις στους εναπομείναντες γύρους και να τερματίζει έκτος. Φυσιολογικά στις δηλώσεις του δεν έκρυψε την απογοήτευση του, τόσο για το λάθος του, όσο και για την γενικότερη υστέρηση της Ferrari έναντι της Red Bull στην Ίμολα.
Ταυτόχρονα είδε τον Verstappen να κόβει 19 βαθμούς από το προβάδισμα του ιδίου στην βαθμολογία των οδηγών, όπου ο Μονεγάσκος είχε χτίσει μια σημαντική διαφορά μετά τους πρώτους τρείς αγώνες.
Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο Charles Leclerc:
«Είναι κρίμα αυτό που συνέβη. Οτιδήποτε έγινε πριν το ατύχημα μου, είναι λεπτομέρειες και αποτελούν κομμάτι των αγώνων, πιστεύω όμως ότι η έξοδος μου δεν θα έπρεπε να συμβεί σήμερα. Η τρίτη θέση ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω, δεν είχαμε τον ρυθμό για κάτι παραπάνω. Πρόσθετα ήμουν άπληστος και πλήρωσα το τίμημα για αυτό, έχασα εφτά πολύτιμους βαθμούς σε σχέση με εκείνους που θα μου έδινε η τρίτη θέση.
«Είναι εφτά βαθμοί που σίγουρα θα ήταν πολύτιμοι στο τέλος του πρωταθλήματος. Επομένως, δεν πρέπει να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Είχαμε το πάνω χέρι ως ομάδα στο Μπαχρέιν και την Αυστραλία, ενώ αντίστοιχα η Red Bull ήταν καλύτερη μας στην Τζέντα και εδώ. Άρα είναι πολύ κλειστή η διαφορά μας. Πιστεύω πως έτσι θα συνεχιστεί η κατάσταση σε όλη την διάρκεια της χρονιάς. Για τον λόγο αυτό κάθε μικρό λάθος έχει μεγάλες συνέπειες, αν αναλογιστούμε ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύ χειρότερα.
«Σήμερα είναι εφτά βαθμοί, όμως την επόμενη φορά ένα αντίστοιχο λάθος μπορεί να μου κοστίσει περισσότερο. Πρέπει να είμαι προσεκτικός. Μόνο ο χρόνος θα δείξει κατά πόσο η Red Bull έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με εμάς. Είναι βέβαιο όμως ότι φαίνονται πολύ πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι στους τρεις πρώτους αγώνες, ίσως στο ίδιο επίπεδο με την Σαουδική Αραβία.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify