Μεγάλες αλλαγές στα πλάνα της Formula 1 για τους κανονισμούς του 2025

Στην Formula 1 εξετάζουν σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς του 2025, με τα μονοθέσια πιθανόν να χρησιμοποιούν βιοκαύσιμο, ενεργά αεροδυναμικά και ίσως και τετρακίνηση.

Στόχος της Formula 1 είναι να μειώσει τις εκπομπές CO2, με το κυβερνών σώμα της FIA να έχει ήδη προμηθεύσει τα πρώτα βαρέλια με βιοκαύσιμο στους κατασκευαστές των μονάδων ισχύος για αξιολόγηση.

«Εξελίσσοντας βιώσιμα καύσιμα από βιολογικά απόβλητα για την Formula 1, κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Με την βοήθεια των κορυφαίων εταιριών στον τομέα της ενέργειας, μπορούμε να συνδυάσουμε τις κορυφαίες τεχνολογίες και περιβαλλοντικές τους τεχνολογίες,» δήλωσε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt.

Όπως δήλωσε ο Pat Symmonds, στόχος για την είσοδο των βιοκαυσίμων ήταν το 2023 αλλά εξαιτίας του Covid-19 μετατέθηκε για το 2025.

Για τους νέους κανονισμούς μίλησε και ο τεχνικός επικεφαλής της FIA για τα Μονοθέσια, Νικόλας Τομπάζης: «Αυτό που θέσαμε στους εαυτούς μας ως στόχο είναι να έχουμε μία καλή ιδέα για τις μονάδες ισχύος μέχρι το καλοκαίρι και μία καλή περιγραφή του υπόλοιπου μονοθεσίου μέσα στο 2022.

«Μπορούμε λογικά να κρατήσουμε το όριο στροφών [15.000] όπως είναι σήμερα, έτσι τα επίπεδα θορύβου θα είναι παρόμοια, ή και λίγο καλύτερα.»

Διαβάστε επίσης: https://totalracing.gr/blog-giati-f1-antegrapse-motogp/

Ο Pat Symmonds μίλησε για το ενδεχόμενο να γίνουν τετρακίνητα τα μονοθέσια από το 2025 αλλά και την είσοδο των ενεργών αεροδυναμικών.

«Προφανώς, ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο είναι πιο αποδοτικό όσον αφορά την επαναφορά, την απόδοση, και την ταχύτητα στις στροφές. Αλλά γίνετε πιο περίπλοκο. Είναι ακόμα νωρίς, αλλά κοιτάμε μπροστά με ανοιχτό μυαλό. Μαζί [με την F1 και τους κατασκευαστές των μονάδων ισχύος] θα καθορίσουμε την κατεύθυνση.

«Δεν χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να καταλάβεις ότι χρησιμοποιούμε τόσο καύσιμο οφείλετε στο ότι τα μονοθέσια έχουν τόσο drag. Έτσι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, πέρα από το να προχωρήσεις στον υβριδισμό, είναι να μειώσεις το drag. Αυτό σε οδηγεί στα ενεργά αεροδυναμικά.»

Παρά τις μεγάλες αλλαγές ο Νικόλας Τομπάζης δηλώνει ότι το κόστος θα πρέπει να κρατηθεί χαμηλό, χωρίς το σπορ, παράλληλα, να χάσει τίποτα από τις μάχες και το πάθος.

«Θέλουμε να κάνουμε τα μονοθέσια πιο αποδοτικά σε κάθε τομέα, δηλαδή  να κρατήσουμε χαμηλό το κόστος ταυτόχρονα, να το κάνουμε βιώσιμο οικονομικά σαν bussines model για τις ομάδες, κρατώντας ενδιαφέροντες τους αγώνες, κρατώντας το πάθος για το άθλημα.»

Δείτε επίσης:

Πηγή: racefans.net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
21
Shares
Previous Article

Blog: Γιατί ξαφνικά η F1 αντέγραψε το MotoGP όσον αφορά τις F2 και F3;

Next Article

Οριστική συμφωνία των ομάδων για 3 sprint αγώνες στην φετινή σεζόν

Related Posts