Ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε πως πιθότατα οι χαμηλότερες πιέσεις στα ελαστικά έδωσε πλεονέκτημα στην Mercedes ενώ θέτει και προβλήματα ασφάλειας σε τέτοιες περιπτώσεις.
Η Pirelli είχε προειδοποιήσει τις ομάδες πριν τον αγώνα της Monza πως δεν επιτρέπεται να ρίξουν τις πιέσεις των ελαστικών κάτω από τα επιτρεπτά όρια.
Παρόλα αυτά, μία εξέταση της FIA έδειξε οτι το πίσω δεξιά ελαστικό του Hamilton ήταν 0,3 PSI κάτω από το όριο ενώ το αντίστοιχο του Rosberg 1,1 PSi πιο κάτω.
“Στο τέλος της μέρας μετράνε οι επιδόσεις,“είπε ο Hembery .”Δημιουργεί προβλήματα ακεραιότητας για εμάς,αλλά επίσης δίνει πλεονέκτημα στις επιδόσεις.Υπάρχει λόγος που δίνουμε τα όρια στις πιέσεις.”
“Άμα μπούμε στη διαδικασία της εξέτασης,δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα καθώς δεν ξέρουμε τι γίνεται με το εμπρός αριστερά ελαστικό.”
“Γνωρίζαμε ότι επρόκειτο για αγώνα με ένα pit stop,οπότε για κάθε σετ ελαστικών θα αναλογούσε μεγάλος αριθμός γύρων. – οπότε όλα πρέπει να πάνε σύμφωνα με τα σχέδια. ”
Οι ομάδες είχαν προειδοποιηθεί για τις ρυθμίσεις σχετικά με τις πιέσεις των ελαστικών.”Σαν υπενθύμιση,για ποιο λόγο δώσαμε τις οδηγίες για τις πιέσεις ελαστικών;“συμπλήρωσε ο Hembery.
Όταν ρωτήθηκε εαν υπήρχαν και άλλες παραβάσεις κατα τη διάρκεια του τριημέρου απάντησε:”‘Οχι.“. Σε ερώτηση του Martin Brundle εάν ομάδες συμπεριφέρονταν σύμφωνα με τους κανονές είπε:”Κυρίως,ναι” .
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify