Η FIA ενημερώνει τις ομάδες πως μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσουν τα συστήματα των αναρτήσεών τους, που δεν βρίσκονται εντός των κανονισμών της ομοσπονδίας.
Μετά την επιστολή της Ferrari, που ζητούσε διευκρινήσεις στο θέμα των αναρτήσεων, έχει ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση για τη νομιμότητα των συστημάτων που εικάζεται πως χρησιμοποιούν οι Mercedes και Red Bull.
Τώρα, η FIA απέστειλε προς τις ομάδες προειδοποιητική επιστολή, που αναφέρει πως σχεδιάζει να κρίνει την νομιμότητα των αναρτήσεων των ομάδων, δίνοντας πέντε χαρακτηριστικά ή κομμάτια της ανάρτησης που θα θεωρηθούν μη αποδεκτά.
- Οποιοδήποτε σύστημα αλλάζει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου στις επιταχύνσεις.
- Μη απευθείας ένωση μεταξύ της λειτουργίας του ύψους του μονοθεσίου και του συστήματος πέδησης ή στροφής.
- Άμεσος έλεγχος του ύψους του μονοθεσίου μέσω αυτόματης ισορροπίας.
- Άμεση ένωση του σημείου που συνδέει τον τροχό με το σασί.
- Η αποθήκευση της ενέργειας για καθυστερημένη απελευθέρωσή της ή οποιοδήποτε σύστημα που θα επιφέρει μη τυχαία ασυμμετρία σε αντίδραση στις αλλαγές του φορτίου που εφαρμόζεται στους τροχούς.
Αν κάποια ομάδα δεν καταφέρει να αποδείξει πως ο πρωταρχικός ρόλος του συστήματός της είναι η απομόνωση του σασί και του οδηγού από τις αναπηδήσεις του οδοστρώματος, τότε αυτό το σύστημα θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Από την πλευρά του, ο Christian Horner της Red Bull θεωρεί πως η ομάδα του δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από την εν λόγω προειδοποίηση.
«Η FIA μοιάζει να είναι ικανοποιημένη με τον τρόπο που ερμηνεύσαμε τους κανονισμούς.
«Αν οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα με αυτό, έχει το δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί. Μπορούμε μόνο να ακολουθήσουμε τις υποδείξεις που λαμβάνουμε από το κυβερνών σώμα. Σίγουρα όλες οι απαντήσεις που είχαμε ήταν “Κανένα θέμα”.»
Πηγή: Autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify