Την πώληση της WRC Promoter GmbH εξετάζουν οι ιδιοκτήτες της έναντι 550 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στο 2024 σε μια εποχή υψηλών αποτιμήσεων για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αθλητικών διοργανώσεων.
Ο μαγικός κόσμος του WRC βρίσκεται ήδη στην καλοκαιρινή του διακοπή, μετρώντας αντίστροφα για το Rally Ακρόπολις το οποίο θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και θα αποτελέσει τον δέκατο γύρο του φετινού πρωταθλήματος. Την όλη ηρεμία ήρθε να διαταράξει ένα δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, σύμφωνα με το οποίο η Red Bull και η KW 25, εξετάζουν το ενδεχόμενο πώλησης της WRC Promoter GmbH έναντι 550 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στο 2024.
Τα τελευταία χρόνια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally έχει εξελιχθεί σε ένα πρωτάθλημα δύο εργοστασιακών ομάδων (Hyundai,Toyota) και μιας ημιεργοστασιακής (M-Sport WRT), με αρκετούς φίλους του σπορ να παραπονιούνται συνεχώς για τα λίγα Rally1 αυτοκίνητα που τρέχουν στους αγώνες. Ο WRC Promoter είναι υπέυθυνος για ότι έχει να κάνει με τις εμπορικές πτυχές του WRC, συμπεριλαμβανομένων και των τηλεοπτικών παραγωγών του στα ΜΜΕ.
Το συγκεκριμένο ζήτημα είναι άκρως εμπιστευτικό, και οι πηγές ζήτησαν ανωνυμία, καθώς υπάρχουν πιθανότητες να μην υπάρξει deal ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές. Οι εκπρόσωποι της JP Morgan αρνήθηκαν να σχολιάσουν τις εξελίξεις που προέκυψαν, το ίδιο και οι Red Bull και KW 25. Σε περίπτωση που ένας νέος ιδιοκτήτης αγόραζε την WRC Promoter, θα βοηθούσε στην περαιτέρω επέκταση της φήμης του σπορ στις ΗΠΑ.
Ο WRC Promoter είχε πωλήσεις της τάξης των 25,7 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργικά κέρδη 4,62 εκατομμύρια ευρώ το 2021, καθώς είχε πληγεί από τους περιορισμούς που είχαν επιβληθεί λόγω του κορονοϊού, σύμφωνα με τα αρχεία που δημοσιεύτηκαν στην γερμανική εφημερίδα Bundesanzeiger. Η ίδια η εταιρεία τόνισε ότι θα δει αύξηση στις πωλήσεις μετά την ένταξη του ERC και του Rallycross υπό την αιγίδα της.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify